До зведеного бюджету за І півріччя 2019 року Пологівським управлінням зібрано 292 мільйона гривень податків і зборів

Протягом І півріччя 2019 року надходження до зведеного бюджету від платників Пологівського управління  збільшились у порівнянні з минулорічними показниками.

 Так, платники податків Пологівського, Більмацького та Розівського районів сплатили до бюджетів усіх рівнів понад 292 мільйона гривень, що на 6%, або на 16 мільйонів перевищує показник минулого року, про це повідомила начальник Пологівського управління ГУ ДФС у Запорізькій області Світлана Бруй.

При цьому до місцевих бюджетів надійшло 185 млн. грн., що майже на 28 млн. грн. перевищує надходження за аналогічний період минулого року.

В той же час до державного бюджету платники спрямували 107,8 млн. грн.

Головним бюджетоутворюючим джерелом надходжень залишається податок на доходи фізичних осіб, його надійшло понад 160 мільйонів гривень, що на 19 мільйонів більше, ніж минулоріч, відзначила Світлана Миколаївна.

Серед ключових також податок на додану вартість – його надійшло 44,7 млн. грн.

Вагомі надходження й від військового збору. Його утримано з доходів та перераховано в бюджет 9 мільйонів гривень.

За звітний період задокументовано позитивну динаміку і щодо інших податків до місцевих бюджетів. Зокрема сплачено земельного податку – понад 32 млн. грн., що перевищує минулорічний показник на 56%, або 11,8 млн. грн., єдиного податку 26,4 млн. грн., податку на нерухоме майно – понад 1,8 млн. грн., транспортного податку 248,5 тис. грн.

Також забезпечено надходження єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Цьогорічний показник з початку року становить 108 мільйонів гривень, що на 13 мільйонів гривень більше ніж торік.

Заява про реєстрацію РРО в електронному вигляді

Для реєстрації РРО суб’єкт господарювання подає до фіскального органу за основним місцем обліку заяву про реєстрацію реєстраторів розрахункових операцій за формою № 1-РРО (дод. 1 до Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом МФУ від 14.06.2016 № 547).

Реєстраційну заяву за ф. № 1-РРО суб’єкт господарювання може подати через приватну частину електронного кабінету, розміщеного на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/login, з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».

Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється виключно після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису.

У розділі «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету необхідно створити документ за формою «J1311401 – Заява про реєстрацію реєстраторів розрахункових операцій за формою № 1-РРО».

При заповненні реєстраційної заяви за ф. № 1-РРО у розд. 5 «Сфера застосування відповідно до Державного реєстру РРО» платник обирає потрібну інформацію щодо сфери застосування РРО з довідника в спливаючому вікні за посиланням: «розд. 5 «Сфера застосування відповідно до Державного реєстру РРО»/«Пошук у довіднику»/«код» та «назва» сфери застосування РРО».

Підприємство сплачує за навчання студента. Умови, за яких такі суми не оподатковуються

До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку, з метою оподаткування податком на доходи фізичних осіб, не включається сума, сплачена будь-якою юридичною або фізичною особою на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів за здобуття освіти, за підготовку чи перепідготовку платника податку, але не вище трикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за кожний повний або неповний місяць навчання, підготовки чи перепідготовки такої фізичної особи.

Отже, умови звільнення від оподаткування податком на доходи фізичних осіб і військовим збором:

- сума за здобуття освіти, підготовку чи перепідготовку, сплачена вітчизняним вищим і професійно-технічним навчальним закладам;

- сума, що у 2019 році не перевищує 12 519 грн за повний або неповний місяць навчання (3 х 4173 грн).

Вартість навчання, що перевищує зазначену суму, оподатковується податком на доходи фізичних осіб (за ставкою 18%) і військовим збором (за ставкою 1,5%) на загальних підставах.

У податковому розрахунку за формою 1 ДФ сума, сплачена за навчання, відображається під ознакою доходу " 145".

Зазначена норма передбачена п.п 165.1.21. ст. 165 Податкового кодексу України.

Надання поворотної фінансової допомоги платником податку на прибуток. На що звернути увагу

Для платників податку на прибуток, які враховують різниці, об’єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування фінансового результату до оподаткування, визначеного у фінансовій звітності відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень Податкового кодексу.

Фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшується на суму перерахованої безповоротної фінансової допомоги особам, що не є платниками податку на прибуток (крім фізичних осіб), та платникам податку, які оподатковуються за ставкою 0 відсотків відповідно до п. 44 підрозд.  4 розді. XX Податкового кодексу, крім безповоротної фінансової допомоги  перерахованої неприбутковим організаціям, внесеним до Реєстру неприбуткових установ та організацій на дату такого перерахування коштів.

Поворотна фінансова допомога – це сума коштів, що надійшла платнику податків у користування за договором, який не передбачає нарахування процентів або надання інших видів компенсацій у вигляді плати за користування такими коштами, та є обов’язковою до повернення. 

Якщо протягом визначеного строку платник не повертає поворотну фінансову допомогу, то така допомога для цілей оподаткування вважається безповоротною.

Отже, якщо особа, що не є платником податку (крім фізичної особи) або платник податку, який оподатковується за ставкою 0 відсотків, протягом визначеного строку не повертає поворотну фінансову допомогу, то така допомога вважається безповоротною.

В такому випадку платником податку на прибуток–надавачем здійснюється коригування фінансового результату до оподаткування відповідно на суму наданої ним поворотної фінансової допомоги.

Разом з тим,  коригування фінансового результату до оподаткування на суму безповоротної фінансової допомоги, наданої іншому платнику податку на прибуток на загальних підставах, не передбачено. Такі операції відображаються згідно з правилами бухгалтерського обліку.

Зазначена норма передбачена 14.1.257 ст. 14,  п.п. 134.1.1 ст. 134, п.п. 140.5.10 ст. 140 Податкового кодексу.

Застосування РРО підприємцями – платниками  єдиного податку при перевищенні доходу понад 1 млн. грн.

Реєстратори розрахункових операцій (РРО) не застосовуються підприємцями–платниками єдиного податку другої – четвертої груп незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 млн грн. У разі перевищення в календарному році зазначеного обсягу застосування РРО  є обов’язковим.

РРО повинен застосовуватись з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом реєстрації суб’єкта господарювання як платника єдиного податку.

При цьому зазначена норма не поширюються на платників єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення.

Тобто, у разі реалізації технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення, платники єдиного податку незалежно від обсягу доходу зобов’язані застосовувати РРО на загальних підставах.

Доходом платника єдиного податку для підприємця є дохід, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі.

При цьому до доходу не включаються отримані пасивні доходи у вигляді процентів, дивідендів, роялті, страхові виплати і відшкодування, а також доходи, отримані від продажу рухомого та нерухомого майна, яке належить на праві власності фізичній особі та використовується в її господарській діяльності.

Підприємці – платники єдиного податку повинні забезпечити ведення книги обліку доходів та витрат шляхом щоденного, за підсумками робочого дня, відображення отриманих доходів.

Отже, підприємці – платники єдиного податку другої – четвертої груп, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, для визначення необхідності застосування РРО повинні самостійно визначити у звітному податковому році перевищення обсягу доходу понад 1 млн грн.

Такий обсяг визначається з урахуванням всіх доходів, які включаються до складу доходу платника єдиного податку – підприємця.

Зазначена норма передбачена п.п. 292.1.1, п. 292.3 ст. 292, п. 296.1 ст. 296, п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу.

Поворотна фінансова допомога у платника податку на прибуток

Поворотна фінансова допомога – це сума коштів, що надійшла платнику податків у користування за договором, який не передбачає нарахування процентів або надання інших видів компенсацій у вигляді плати за користування такими коштами, та є обов'язковою до повернення.

Для платників податку на прибуток, які враховують різниці, об'єктом оподаткування податком на прибуток підприємств є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування фінансового результату до оподаткування, визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці.

При цьому, Податковим кодексом не передбачено коригування фінансового результату до оподаткування на різниці на суми поворотної фінансової допомоги, наданої/отриманої платником податку на прибуток.

Такі операції відображаються згідно з правилами бухгалтерського обліку при формуванні фінансового результату.

Тобто, отримання поворотної фінансової допомоги не відображається у складі доходів і витрат, отже не впливає на фінансовий результат, визначений за правилами бухгалтерського обліку, і, як наслідок, не впливає на об’єкт оподаткування податком на прибуток підприємств.

Разом з тим, якщо поворотна фінансова допомога прощена надавачем, то оскільки вона отримувачем не підлягає поверненню, то включається до його доходів звітного періоду. 

Отже дохід, визначений у бухгалтерському обліку, отриманий в результаті прощення поворотної фінансової допомоги, збільшує об’єкт оподаткування податком на прибуток підприємств.

Зазначена норма передбачена п.п. 14.1.257 ст. 14; п.п. 134.1.1 ст. 134 Податкового кодексу; п. 5 П (С) БО 11 «Зобов’язання», затвердженого наказом МФУ від 31.01.2000 №20.

Грошова форма  розрахунків платників єдиного податку

Платники єдиного податку першої - третьої груп повинні здійснювати розрахунки за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) виключно в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій).

Датою отримання доходу платника єдиного податку є дата надходження коштів у грошовій (готівковій або безготівковій) формі.

Тобто, у платників єдиного податку обсяг доходів розраховується за датою надходження  коштів у грошовій  формі.

Бартерна (товарообмінна) операція – це господарська операція, яка передбачає проведення розрахунків за товари (роботи, послуги) у негрошовій формі в рамках одного договору.

Відступлення права вимоги – це операція з переуступки кредитором прав вимоги боргу третьої особи новому кредитору з попередньою чи наступною компенсацією вартості такого боргу кредитору або без такої компенсації.

Оскільки укладення договору переуступки прав вимоги боргу платниками єдиного податку є формою розрахунку за договором купівлі-продажу товарів (робіт, послуг) не в грошовій формі, то здійснення такої операції не дає права застосовувати спрощену систему оподаткування.

Також платники єдиного податку першої-третьої груп не мають права здійснювати бартерні операції (погашати заборгованість  іншим способом, крім грошового).

Зазначена норма передбачена п.п. 14.1.10, п.п. 14.1.255 ст. 14; п. 291.6 ст. 291; п. 292.6 ст. 292  Податкового  кодексу України.

Особливості звітування новоствореним підприємцем, зареєстрованим  платником єдиного податку 2 групи

Зареєстровані в установленому порядку підприємці, які до закінчення місяця, в якому відбулася державна реєстрація, подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для 2-ї групи, вважаються платниками єдиного податку з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулася державна реєстрація.

Тобто, новостворена фізична особа – підприємець є платником єдиного податку з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулася державна реєстрація.

Доходи, отримані у якості платника єдиного податку, включаються до податкової декларації платника єдиного податку (форма, затверджена наказом МФУ від 17.03.17 №369, яка подається у строки, встановлені для річного податкового періоду, - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім днем звітного (податкового) року.

Але, у період від дати державної реєстрації до переходу на спрощену систему оподаткування підприємець перебуває на загальній системі оподаткування, і як наслідок, доходи, отримані новоствореною особою у цей період, оподатковуються на загальних підставах.

Підприємці, які здійснюють діяльність на загальній системі оподаткування, подають податкову декларацію за місцем своєї податкової адреси за результатами календарного року протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.

Форму декларації про майновий стан і доходи затверджено наказом МФУ від 02.10.2015 № 859 зі змінами.

Тобто, новостворений підприємець за період від дати державної реєстрації до дати переходу на спрощену систему оподаткування, коли він перебуває на загальній системі оподаткування, подає податкову декларацію за звітний період, який дорівнює календарному року протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного року.

Зазначена норма передбачена п.п. 49.18.5 ст. 49, п. 177.5 ст. 177, п.п. 298.1.2  ст. 298 Податкового кодексу України.

Підприємство – платник єдиного податку порушує умови перебування на спрощеній системі оподаткування.  Які наслідки?

Платники єдиного податку зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів, визначених Податковим кодексом, у таких випадках та в строки:

- у разі перевищення протягом календарного року встановленого обсягу доходу платниками єдиного податку третьої групи - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому відбулося таке перевищення;

- у разі застосування платником єдиного податку іншого способу розрахунків, ніж в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій), - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому допущено такий спосіб розрахунків;

- у разі здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування, або невідповідності вимогам організаційно-правових форм господарювання - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому здійснювалися такі види діяльності або відбулася зміна організаційно-правової форми;

- у разі здійснення видів діяльності, не зазначених у реєстрі платників єдиного податку, - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому здійснювалися такі види діяльності;

- у разі наявності податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів - в останній день другого із двох послідовних кварталів.

Крім того, платники єдиного податку можуть самостійно відмовитися від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів.

Для відмови від спрощеної системи оподаткування суб’єкт господарювання не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу (року) подає до контролюючого органу заяву.

Зазначена норма передбачена п.п. 298.2.1 - п.п. 298.2.3  ст. 298 Податкового кодексу України.

Застосування штрафів у разі зберігання пального без ліцензії відтерміновано

01.07.2019 набрав чинності Закон України від 06.06.2019 № 2744-VIII «Про внесення зміни до статті 18 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».

Відповідно до Закону №2744 застосування до суб'єктів господарювання фінансової санкції у вигляді штрафу у разі зберігання пального без наявності відповідної ліцензії відтерміновано до 31 грудня 2019 року.

Закон № 2744 опубліковано в офіційному виданні «Голос України» 25.06.2019 №117.

За якою формою подається заява для реєстрації платниками акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового та/або акцизних складів?

Особи, які з 01.07.2019 здійснюватимуть реалізацію пального або спирту етилового, підлягають обов’язковій реєстрації як платники акцизного податку та до 01.07.2019 мають зареєструвати усі акцизні склади, розпорядниками яких вони є.

Реєстрація платника податку здійснюється на підставі подання особою не пізніше ніж за три робочі дні до початку здійснення реалізації пального або спирту етилового заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів, форма якої затверджується МФУ.

Заява складається та подається з використанням засобів електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та електронних довірчих послуг.

Проект форми Заяви оприлюднений на сайті Мінфіну в розділі «Аспекти роботи/Законодавство/Регуляторна активність/Проекти регуляторних актів для обговорення 2019/Проект наказу Мінфіну «Про затвердження форм заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів, акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового».

Рекомендована форма Заяви розміщена на офіційному вебпорталі ДФС (ftp://ftp.sta.gov.ua/reestr_form_zvitnyh_dokymentiv/j1304101.arj) та, починаючи з 19.06.2019, може застосовуватись для реєстрації, у тому числі в Електронному кабінеті.

 

ГУ  ДФС у Запорізькій області фнфорпмує

Запорізький бізнес сплатив 1,3 мільярда гривень ПДВ

За п'ять місяців від запорізьких платників до державного бюджету надійшло 1 мільярд 324 мільйони гривень податку на додану вартість (не враховуючи показники великих підприємств, які зареєстровані в Запорізькому управлінні Офісу ВПП ДФС).

Як зазначив в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Валерій Манько, порівняно з минулим роком запорізький бізнес суттєво збільшив відрахування ПДВ – додаткові надходження склали 64,3 мільйона.

Понад 61 відсоток із загальної суми ПДВ сплатили компанії і підприємці м. Запоріжжя – 816 мільйонів, що на 119,6 мільйона більше, ніж торік. Суб'єкти господарювання м. Мелітополь, Мелітопольського та Веселівського районів забезпечили 95,6 мільйона, м. Бердянськ, Бердянського і Приморського районів – 85 мільйонів, Вільнянського, Запорізького та Новомиколаївського районів – 80 мільйонів, м. Токмак, Токмацького та Чернігівського районів – 51 мільйон, Василівського та Михайлівського районів – майже 42 мільйони тощо.

Всього у регіоні зареєстровано 9036 платників ПДВ-юридичних осіб та близько тисячі суб'єктів підприємництва-фізичних осіб.

Нагадаємо, представники бізнесу можуть отримувати актуальну інформацію щодо адміністрування ПДВ, у тому числі, щодо електронної системи, на сайті фіскальної служби (http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/podatok-na-dodanu-vartist), в Електронному кабінеті платника (https://cabinet.sfs.gov.ua), у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (http://zir.sfs.gov.ua) та в контакт-центрі ДФС України за номером 0 800 501 007 (кнопка 1: напрям 1).

Запорізькі депутати розглядають зміни до регіональних програм, які фінансуються з обласного бюджету

У Запоріжжі розпочала роботу тридцята позачергова сесія Запорізької обласної ради сьомого скликання.

Участь у заході беруть керівництво Запорізької облдержадміністрації, Запорізької обласної ради, народні депутати України, заступник начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Олег Матвійчук, очільники інших державних відомств і організацій та представники громадськості.

На порядку денному сесії – розгляд 35 питань, більшість з яких кадрові, а також щодо коригування обласних програм, які фінансуються коштом бюджету регіону, зокрема, з розвитку освіти, охорони здоров'я, природних ресурсів, інфраструктури тощо.

Крім того, депутати планують внести зміни і доповнення до обласного бюджету на 2019 рік, а також затвердити антикорупційну програму Запорізької обласної ради на 2019-2020 роки.

Ліцензування продажу алкоголю і тютюну додало місцевим бюджетам Запоріжжя майже 17 мільйонів

З початку року за право реалізації алкогольних напоїв і тютюнових виробів запорізькі компанії та підприємці сплатили до місцевих бюджетів близько 17 мільйонів гривень. Усього протягом січня-травня фіскальна служба області видала  4180 відповідних ліцензій.

Зокрема, для роздрібної торгівлі алкогольною продукцією суб'єкти господарювання отримали 2414 ліцензій, для продажу тютюну – 1766 дозволів. Крім того, продовжено термін дії 4807 документів, призупинено 310 та анульовано 815. Отже, загальна кількість діючих ліцензій склала 8048.

Усього за п'ять місяців підприємства і фізичні особи-підприємці, які вроздріб торгують підакцизними товарами, спрямували до скарбниць громад 58,5 мільйона гривень акцизного податку. Його ставка складає 5 відсотків від вартості реалізованої продукції.

У сфері продажу алкоголю і тютюнових виробів у січні-травні фахівці фіскальної служби регіону провели 273 перевірки. За виявлені порушення до суб'єктів господарювання застосовані фінансові санкції у вигляді штрафів на загальну суму 4 мільйони 159 тисяч гривень.

Десять тисяч запорізьких платників отримали у фіскальній службі ключі для користування діджитал-послугами ДФС

За перше півріччя фіскальна служба Запорізької області видала платникам податків майже 26 тисяч кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Як повідомив в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Валерій Манько, фахівці відділів Акредитованого центру сертифікації ключів надали послуги десятьом тисячам відвідувачам. Щомісячно за безкоштовними електронними ключами до фіскальної служби регіону звертаються півтори тисячі платників, зокрема, представники бізнесу, посадові особи організацій, держслужбовці та інші.

Керівник фіскальної служби області наголосив, що за допомогою кваліфікованих сертифікатів від ДФС можна не тільки подавати звітність до контролюючих органів, а й отримувати десятки діджитал-послуг фіскальної служби. Зокрема, Електронний кабінет надає доступ до перегляду податкової інформації, листування з органами ДФС, реєстрації громадян у Державному реєстрі фізосіб, а також замовлення довідок та багато інших сервісів.

Докладна інформація про кваліфіковані сертифікати відкритих ключів – на сайті АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС: http://acskidd.gov.ua.

Боротьба з корупцією починається з профілактики

З початку року фахівці відділу з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління ДФС у Запорізькій області провели 26 лекцій на антикорупційну тематику.

Також з майбутніми працівниками фіскальної служби регіону було проведено відповідну роз’яснювальну роботу:  94 кандидати, які претендують на зайняття вакантних посад у ГУ ДФС у Запорізькій області пройшли «інструктаж» щодо необхідності дотримання вимог закону "Про запобігання корупції".

Крім того, співробітники відділу виявили 13 порушень вимог закону "Про запобігання корупції", більшість з яких стосувалися звітування працівниками фіскального відомства регіону про майновий стан та доходи. Зокрема, неподання та несвоєчасного подання декларації до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, не надання повідомлень про суттєві зміни у майновому стані при отриманні одноразового доходу, що перевищує 50 прожиткових мінімумів, а також подання недостовірних даних. Інформація про ці та інші порушення  була направлена до спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції.

© 2013-2019 Розівська районна державна адміністрація Запорізької області