Довідка про підсумки роботи із запитами на публічну інформацію в райдержадміністрації у 2019 році

 

Протягом 2019 року райдержадміністрацією проводилась системна робота, спрямована на забезпечення вимог Закону України „Про доступ до публічної інформації” Указів Президента України від 05.05.2011 № 547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації».

У своїй діяльності райдержадміністрація керується Порядком опрацювання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в Розівській райдержадміністрації та її структурних підрозділах, затвердженим розпорядженням голови райдержадміністрації від 02.08.2016 №324 (зі змінами).

Також видано розпорядження голови райдержадміністрації від 16.10.2013 № 384 «Про затвердження Положення про систему обліку публічної інформації, яка знаходиться у розпорядженні апарату районної державної адміністрації», від 22.07.2016 № 314 «Про затвердження Переліку публічної інформації, що підлягає оприлюдненню Розівською райдержадміністрацією» (зі змінами внесеними розпорядженням голови райдержадміністрації від 11.07.2018 № 260»). Вся публічна інформація розміщується на сайті райдержадміністрації згідно визначених термінів.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 22.05.2017 № 222 затверджено Перелік відомостей, що становлять службову інформацію в Розівській райдержадміністрації.

16.01.2019 на засіданні колегії райдержадміністрації заслухано питання «Про забезпечення реалізації вимог Закону України „Про доступ до публічної інформації“ в райдержадміністрації у 2018 році». За підсумками колегії видано розпорядження голови райдержадміністрації від 17.01.2019 № 21 «Про удосконалення  роботи із забезпечення доступу до публічної інформації у 2019 році».  

Питання  «Про стан роботи із забезпечення доступу до публічної інформації в райдержадміністрації у 2018 році» було розглянуто на нараді при голові райдержадміністрації з начальниками відділів апарату, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та територіальних органів центральних органів виконавчої влади 21.01.2019, та «Про організацію виконання розпоряджень голови райдержадміністрації від 17.01.2019 №22 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян та вдосконалення відповідної роботи у 2019 році» та від 17.01.2019 № 21 «Про удосконалення роботи із забезпечення доступу до публічної інформації у 2019 році» 04.02.2019.

25.01.2019 на семінарі з селищним, сільськими головами та секретарями виконкомів селищної, сільських рад було розглянуто питання «Про діяльність райдержадміністрації по роботі із запитами на публічну інформацію у 2018 році. 26.04.2019 – заслухано питання «Про роботу із запитами на публічну інформацію в райдержадміністрації за І квартал 2019 року».

На нараду апарату було винесено питання: 29.01.2019 - «Про роботу із запитами на публічну інформацію в райдержадміністрації за 2018 рік»,  23.04.2019 - про стан виконання Закону України від 13.01.2011 №  2939-VІ «Про доступ до публічної інформації» в райдержадміністрації у І кварталі 2019 року; 29.10.2019 – «Про підсумки роботи із запитами на публічну інформацію в райдержадміністрації за 9 місяців 2019 року».

Питання «Про стан виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» за підсумками 2018 року» було розглянуто на семінарі з начальниками структурних підрозділів райдержадміністрації 28.02.2019 та 31.05.2019 – «Про роботу із запитами на публічну інформацію у І кварталі 2019 року та стан дотримання вимог щодо оприлюднення публічної інформації райдержадміністрацією та її структурними підрозділами».

Згідно графіку проведено  13 перевірок організації роботи  щодо забезпечення доступу до публічної інформації в структурних підрозділах райдержадміністрації, виконкомах селищної, сільських рад. Постійно надається методична допомога щодо організації цієї ланки роботи. За звітний період  проведено  перевірки  у  секторі з питань надання адміністративних послуг, секторі з питань культури, туризму та архівної справи райдержадміністрації,  відділі освіти, молоді та спорту, відділі містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, будівництва та з питань цивільного захисту населення, відділі економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації, виконкомах Новомлинівської,  Зорянської, Новозлатопільської сільських, Розівської селищної  рад.

 В райдержадміністрації щоквартально відділом організаційної роботи апарату райдержадміністрації проводяться семінарські заняття з особами, відповідальними за забезпечення доступу до публічної інформації в структурних підрозділах райдержадміністрації та виконкомах селищної, сільських рад.

26.03.2019, 26.06.2019, 25.10.2019 проведено семінари та розглянуто питання: «Про роботу із запитами на публічну інформацію в райдержадміністрації у 2018 році», «Про організацію виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 17.01.2019 №21 «Про удосконалення роботи із забезпечення доступу до публічної інформації», «Про організацію виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 07.06.2019 № 170 «Про затвердження Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Розівська районна державна адміністрація Запорізької області, та Порядку відшкодування цих витрат», зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у Запорізькій області 12 червня 2019 за № 48/2092, «Про відмінності між зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію», «Про підсумки роботи із запитами на публічну інформацію в райдержадміністрації за 9 місяців 2019 року».

На виконання листа облдержадміністрації від 25.01.2019 № 08-18/0273 «Про надання звітів про задоволення запитів на публічну інформацію» протягом року направлено листи від 01.02.2019, 01.03.2019, 01.04.2019,  01.04.2019, 02.05.2019, 03.06.2019, 02.07.2019, 01.08.2019, 02.09.2019, 01.10.2019, 04.11.2019, 03.12.2019  № 0215/01-42.

Станом на 01.01.2020 до райдержадміністрації надійшло 12 запитів на інформацію, які задоволено у  визначений законодавством  термін та надано інформацію. З них 5 письмових, 7 електронних. Від фізичних осіб - 6, від юридичних осіб - 6. Задоволено -8 , 4 - надіслано належним розпорядникам інформації.

За тематикою питань : про надання списку сільгоспвиробників району -2, про надання переліку комунальних підприємств району -1, про надання інформації щодо служби, яка займається обліком багатодітних родин  - 1, 1- про надання кількості українців, яких поховали за кошти місцевих бюджетів у період з 2014 до 2019 року, 2- про надання переліку розпоряджень голови райдержадміністрації та копій розпоряджень за 2013-2014 роки, 1- щодо надання електронних копій розпоряджень про створення робочих груп з підтримки та впровадження заходів з добровільного об’єднання територіальних громад відповідного району та копій протоколів, 1 про надання щорічного графіку святкування Днів району, сіл та селищ, районних свят, фестивалів, ярмаркових заходів у 2019 році, 1- про надання інформації по генерації відходів гуми. Зношених. Відпрацьованих шин. Пластмаси, відходів, відпрацьованих нафтопродуктів, нафти, 1- про розмір заробітної плати керівників органів місцевого самоврядування, 1 – про обмеження та заборони продажу алкогольних напоїв, 1- про організацію пересувної дрібно роздрібної торгівлі.