новини 17.02.2014

Звернення громадян - найважливіші показники взаємодії влади і суспільства

17 лютого за участі заступника голови Розівської райдержадміністрації Валентини Авєріної відбулось засідання ”круглого” столу з питань реалізації соціальних ініціатив Президента України в частині належної організації роботи зі зверненнями громадян в Розівській райдержадміністрації та її структурних підрозділах.

Валентина Авєріна наголосила, що вирішення проблем мешканців району – є одним з першочергових завдань. Глава держави поставив завдання ретельно розглядати кожне проблемне питання та забезпечувати з боку влади належну допомогу людям з усіх їх звернень.

Під час засідання начальник загального відділу апарату райдержадміністрації О.Кіщак доповіла, що в 2013 році до райдержадміністрації надійшло 74 звернення, з них 9 колективних.

Найбільше звернень отримано з питань аграрної політики і земельних відносин - 41 звернення (55,4 %) від загальної кількості. Друге місце за актуальністю посідають питання соціального захисту – 20 (27 %), третє місце припадає на питання праці та заробітної плати, їх кількість становить – 4 (5 %).

Вся діяльність райдержадміністрації щодо організації роботи зі зверненнями громадян організована на виконання вимог Указу Президента України ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. У 2013 році двічі дане питання виносилось на засідання колегії райдержадміністрації, видано 6 розпоряджень голови райдержадміністрації; на засіданнях постійно діючої комісії з питань роботи зі зверненнями громадян заслухано звіти 24 посадових осіб, проведено 186 особистих прийомів громадян (у тому числі і виїзних), проведено 4 прямих телефонних лінії, 23 перевірки додержання законодавства про звернення громадян та ін.

Також протягом минулого року проведено Дні відкритого листа у 7 сільських радах району. Щоквартально проводився ”Контрольної день”.

Начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації О.Мальований в своїй доповіді звернув увагу присутніх на те, що протягом 2013 року на особистий прийом до начальника управління звернулось 47 громадян, до заступників начальника – 45. Основні питання звернень – призначення субсидій, різних видів допомог, забезпечення протезно-ортопедичними виробами та засобами реабілітації.

З метою проведення консультативної роботи щоденно працює ”гаряча” телефонна лінія для звернень громадян. За 2013 рік отримано 238 звернень. Громадяни отримують відповіді з питань своєчасного призначення всіх видів державних допомог та виплати заробітної плати.

Також присутні обговорили актуальні проблеми, що хвилюють громадян по напрямкам діяльності райдержадміністрації.

„Працівники всіх структурних підрозділів органів влади району повинні з належною увагою ставитись до звернень громадян, особливо, людей похилого віку та представників незахищених верств населення“, - підсумувала засідання заступник голови райдержадміністрації В.Авєріна.

© 2013-2019 Розівська районна державна адміністрація Запорізької області