новини 11.06.2019

Інформація про діяльність структурних підрозділів управління соціального захисту населення райдержадміністрації станом на 11.06.2019 р.

1.Відділ прийому громадян.

Станом на 01.06.2019 р. прийнято 853 заяви  щодо призначення субсидій ( у т.ч  за травень місяць  на ЖКП -20, на СГТП – 16).

До Департаменту відправлено щотижневі звіти: про стан призначення  щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України, інформацію щодо стану призначення житлових субсидій.

Станом на 01.06.2019 р. кількість отримувачів державної соціальної допомоги: малозабезпечених сімей  - 91, у тому числі багатодітних сімей -44 та кількість дітей у малозабезпечених сім’ях- 233, тому числі дітей у багатодітних сім’ях-158. Середній розмір допомоги у  малозабезпечених багатодітних сім’ях - 4275.97 грн.

  1. Відділ прийняття рішень.

06.06.2019р  надано моніторинг до ДСЗН щодо призначення житлових субсидій субсидії за новими зверненнями з 01.05.5019 року. 

Призначено  субсидію у 2019 році   ( станом на 01.06.2019 р) для відшкодування витрат на житлово-комунальні послуги  ( ЖКП)  на 538 домогосподарств на загальну  суму 31,5 тис.грн.,  нараховано субсидії на ЖКП-  344,2 тис.грн.  (одержувачів субсидії ЖКП станом на 01.06.2019 року  -574 домогосподарств

Призначено  у 2019 році субсидію( станом на 01.06.2019 р.)  на придбання твердого палива та скрапленого газу (СГТП )  –558 домогосподарствам у загальній сумі 1731,7тис.грн.  Отримали субсидію на СГТП – 367 домогосподарств на суму 1201,3 тис.грн. 

Через програмний комплекс «Соната» в електронному вигляді складено та надіслано до Державного управління статистики щомісячний статистичний звіт за Ф №1-субсидії  за травень 2019р.(Наказ Держстату №285 від 26.12.2018р.)- 03.06.2019р

По ПК «Житлові субсидії» в меню «Запити» в режимі «Обмін з банком» вивантажено реєстр-запит RO  по району за 04.06.19р для відкриття облікового запису в Ощадбанк. Сформовані і підписані  двома ЕЦП файли  направлено до Мінсоцполітики 04.06.19р. захищеними каналами.

04.06.2019р. на виконання листа Департаменту від 04.02.2019р. № 02-1/16  "Про зміну звіту «Про надання населенню субсидій» за електронною поштою до ДСЗН надіслано  щомісячний статистичний звіт  про надання населенню субсидій  станом на 01.06.2019 року за  встановленою формою.          

06 червня до  відділу з питань фінансів бухгалтерського обліку та звітності надано  реєстр №10 Повернення невикористаних сум субсидій, згідно акту розрахунку невикористаних сум субсидій на оплату послуги з водопостачання від 31.05.19р № 49 Розівського ЕЦВ., та  згідно постанови КМУ № 534 від 23.08.16р.

05.06.19р. по ПК «ЖС» завантажено реєстр-відповідь з банку та Мінсоцполітики  та  вивантажено реєстр-запит RO за 04.06.19р.   для відкриття облікового запису в Ощадбанк. Сформовані і підписані  двома ЕЦП файли скопіювала на FTP -  сервер в папку IOC 05.06.19р. Завантажено реєстр-відповідь з банку  з типом RU та сформувано протокол завантажених даних з банку.

За тиждень обраховано 80 особових справ отримувачів різних видів допомог. З них 47 справ по субсидії, 33 справи інших видів допомог.

Головним державним соціальним  інспектором управління  у 2019 році проведено обстеження  внутрішньо перемішених  179  осіб  (складено 85 актів  обстеження матерільно - побутових умов сім"ї ) та 157 сімей щодо призначення  субсидії та державної допомоги  малозабезпеченим сім'ям  (складено відповідні акти згідно чинного законодавства). Станом на 31.05.2019 р. на засіданнях  районних  комісій розглянуто у 2019 році 103 питань (203 внутрішньо переміщених осіб) щодо призначення/ відновлення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам та 146 питань  щодо призначення державної соціальної допомоги (в т.ч.субсидії-114, ДСД м/с-31, пільг -1).     .

Відділом виплат проведено:

Щомісячна грошова  допомога особам, які проживають разом з інвалідом 1-2 гр. внаслідок психічного розладу (середньомісячний розмір допомоги у травні  -1843,00 грн.)  станом на 01.06.2019 р. виплачена  на 6 осіб у загальній сумі 55,3 тис.грн.

Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям інвалідам  94 осіб  (  у т.ч.  осіб з інвалідністю 1 гр.-13,  2 гр.-24-,3 гр.- 31,   дітей з інвалідністю 26) виплачена за травень 174,85 тис.грн. ( станом на 01.06.2019 р. – 875,64 тис.грн.).

Державна  допомога сім’ям з дітьми  виплачена 314 одержувачам на 366 дітей  станом на 01.06.2019 р. перераховано коштів для виплати допомоги 2208,85 тис.грн., у т.ч за травень 2019 р.-558,2 тис.грн.

Проводилась робота з паперовими відомостями та щодо відправки бази АСОПД по  допомозі сім’ям з дітьми до ДСЗН;  складалися щомісячні звіти по допомозі сім’ям з дітьми

  1. Відділом з організації соціальних послуг та соціального забезпечення:

Готувалася інформація  щодо виконання районної Програми управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації  протягом 2018 року використано коштів 120,3 тис.грн.  (з поштовими видатками ) надано одноразову та матеріальну  адресну грошову допомогу:

- 21  громадянам одноразову та матеріальну  адресну грошову допомогу  на загальну суму – 15,8  тис.грн. (в розмірі -717,50 грн. кожному);  

- 41  громадянам похилого віку  до  Міжнародного дня похилого віку, на загальну суму – 29,9  тис.грн. (в розмірі -717,50 грн. кожному);   

-  26  особам з інвалідністю до  Міжнародного дня інвалідів на загальну суму  19,0 тис. грн. (в розмірі -717,50 грн. кожному);  

- 19 громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи  ЧАЄС до Дня роковин ЧАЄС на загальну суму 6,0 тис. грн. (постраждалим 1 кат. - 460,00 грн., постраждалим 2 кат. - 370,00 грн., постраждалим 3 кат. -300,00 грн.,  дітям постраждалих - 230,00 грн.).

-1  особі з інвалідністю, хворому, який знаходиться на лікуванні гемодіаліз, щомісяця компенсувалися транспортні витрати до КУ «Запорізької обласної   клінічної лікарні»,  надано  кошти  у 2018 році у загальній сумі 29,5тис. грн.   

- 33 учасникам бойових дій (воїнам – інтернаціоналістам) до Дня Пам’яті загиблих в Афганістані  на загальну суму – 20,1  тис.грн. (в розмірі -600,00 грн. кожному);   

  1. Відділ з питань соціально – трудових відносин.
  1. Проведено моніторинг виплати заробітної плати, моніторинг погашення підприємствами, установами та організаціями заборгованості із заробітної плати, страхових внесків до Пенсійного фонду України та обов’язкових платежів до державного та місцевих бюджетів (щочетверга) (312,7 тис.грн., поточна – 145,7 тис.грн.).
  2. Підготовлено інформацію на виконання листа Запорізької обласної державної адміністрації від 22.03.2019 № 08-28/0881 «Про виконання плану заходів щодо реалізації Стратегії подолання бідності».
  3. Підготовлено інформацію про стан виконання розпорядження № 147 «Про роботу територіальних комісій з питань погашення заборгованості з заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат».
  4. Підготовлено та надано інформацію про стан виконання пункту 1 Протоколу № 1 від 29.01.2016 року засідання обласної комісії з питань погашення заборгованості з заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.
  5. Надано інформацію на № 1090 «Про погашення заборгованості з заробітної плати».
  6. Надано інформацію на розпорядження № 51 «Про моніторинг обсягів вимушеної неповної зайнятості».
  7. Надано інформацію на виконання розпорядження голови ОДА № 39 від 28.01.2019 року «Про погашення заборгованості до бюджету Пенсійного фонду України економічно-активними платниками».
  8. Станом на 11.06.2019 р. обліковано - переміщених осіб - 481, з них дітей - 96, інвалідів - 18, пенсіонерів – 268.

© 2013-2019 Розівська районна державна адміністрація Запорізької області