Положення про систему обліку публічної інформації

 

Затверджено

Наказом завідувача сектору

з питань  культури, туризму

та архівної справи

№ 10 від 02.03.2018

 

ПОЛОЖЕННЯ
про систему обліку публічної інформації, яка знаходиться у розпорядженні в секторі з питань культури, туризму та архівної справи Розівської райдержадміністрації

 

 

  1. Це Положення встановлює загальні вимоги щодо забезпечення збереження та доступу до публічної інформації шляхом створення, функціонування та ведення системи обліку публічної інформації, в якій реєструються документи, що знаходяться у розпорядженні сектору з питань культури, туризму та архівної справи Розівської райдержадміністрації

          

  1. Система обліку публічної інформації (далі – система обліку) – це база даних, що містить інформацію про документи, які знаходяться у розпорядженні сектору з питань культури, туризму та архівної справи Розівської райдержадміністрації (далі – документи).

 

  1. Функціонування системи обліку здійснює сектору з питань культури, туризму та архівної справи Розівської райдержадміністрації.

 

  1. Сектор з питань культури, туризму та архівної справи Розівської райдержадміністрації, в межах повноважень забезпечує:

             

- стабільну роботу системи обліку;

- оприлюднення системи обліку в інформаційному кутку сектору з питань культури, туризму та архівної справи Розівської райдержадміністрації або в районній газеті «Роз-інформ»;

- здійснення оновлення системи обліку;                

- можливість пошуку, перегляду, отримання копій шляхом копіювання інформації з системи обліку в цілому, або частин користувачами системи обліку;

- здійснення інших функцій відповідно до законодавства.

 

  1. Реєстрація документів здійснюється шляхом внесення в облікову картку таких відомостей про документи:

номер облікової картки;

назва документа;

номер документа;

дата створення документа;

дата надходження документа;

джерело інформації (автор, відповідний підрозділ);

передбачена законом підстава віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом;

строк обмеження доступу до інформації ( у разі, якщо вона віднесена до інформації з обмеженим доступом);

галузь;

ключові слова;

тип, носій (текстовий документ, плівки, відео- та аудіо записи тощо);

вид (нормативні акти, угоди, рішення, протоколи, звіти, пресрелізи);

проекти рішень (доповідні записки, звернення, заяви, подання, пропозиції, листи тощо);

форма зберігання документа;

місце зберігання документа.

 

У разі потреби може зазначатися додаткова інформація.

 

  1. Система обліку ведеться державною мовою.

 

  1. Внесення змін до системи обліку у разі виявлення неточності, помилки або зміни інформації про документ, внесеної раніше, здійснюється

шляхом створення додаткової до існуючої облікової картки, із зазначенням у системі обліку факту внесення змін, змісту змін та дати.

 

  1. Внесення змін до системи обліку відомостей про документи здійснюється з урахуванням частини сьомої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

 

 

 

Завідувач сектору з питань

культури, туризму та архівної

справи райдержадміністрації                                                Н.О. Воробель