Про організацію роботи із зверненнями громадян у 2015 році

На виконання розпорядження голови Розівської РДА від 20.01.2015 № 12 «Про організацію роботи із зверненнями громадян у 2015 році» служба у справах дітей Розівської районної державної адміністрації повідомляє наступне:

Відповідальним за звернення громадян  призначено начальника служби у справах дітей.

В наявності вся законодавча база по зверненням громадян. Документи зберігаються в одній контрольній папці. На постійному контролі знаходиться Указ Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та розпорядження голови райдержадміністрації.

Особистий прийом громадян начальник служби проводить щовівторка з 9.00 до 12.00, працює гаряча телефонна лінія щовівторка з 9.00 до 12.00 (наказ начальника ССД від 05.01.2015 № 1/01-52).

У 2015 році до служби у справах дітей надійшло 99 усних зверненнь громадян. Всі вони зареєстровані в журналі обліку особистого прийому громадян. Порушувались різноманітні питання. Всі звернення були розглянуті працівниками служби. В деяких випадках роз’яснення надавались негайно, деякі питання потребували проведення детальної роботи, наприклад: збір та розгляд документів, попередження вилучення дітей з сім’ї, надання інформації про отримання соціальних виплат та матеріальної допомоги, проведення профілактичної роботи з батьками, які безвідповідально відносяться до виховання власних дітей, запобігання конфліктним ситуаціям, дотримання прав дітей. Всі громадяни отримували відповіді згідно чинного законодавства.

До служби у справах дітей у 2015 році надійшло 22 письмових звернення. Під час звернень порушувались питання про створення прийомної сім’ї, про призначення опіки, про надання висновків усиновлювачам, про надання витягу з обліково-статистичної картки, про надання дозволу на відчуження майна неповнолітніх, про місце проживання дитини, про направлення до дитячого закладу дітей та ін.

Організовано виїзні прийоми громадян працівниками служби згідно затвердженого графіку (наказ від 01.12.2014 № 53/01-52). В 2015 році відбулось 7 виїзних прийомів на яких звернулось 5 громадян.

У службі запроваджено роботу «гарячої» телефонної лінії. Інформація про її роботу публікується в газеті «Роз-інформ». Зателефонувало до служби 58 громадян.

Оформлено інформаційний куток, де розміщені графіки особистих прийомів громадян у службі, райдержадміністрації, облдержадміністрації, законодавство про звернення громадян.

Найчисленніша категорія населення, яка звертається до служби у справах дітей у вирішенні своїх питань – прийомні батьки, батьки-вихователі, опікуни, піклувальники, кандидати в усиновлювачі, сім’ї, що опинились у складних життєвих обставинах, розлучені батьки.