Спільне засідання Пологівських фіскалів, Пенсійного фонду та ВДВС з актуальних питань погашення боргу з ЄСВ

Зустрічі пологівських фіскалів з місцевими представниками Пенсійного фонду та виконавчої служби з питань погашення заборгованості зі сплати єдиного внеску стали вже традиційними.

Так, днями відбулася спільна нарада за участю  начальника Пологівського управління ГУ ДФС у Запорізькій області Світлани Бруй, начальника Пологівського об’єднаного управління Пенсійного фонду Олександра Клименка, представників Пологівського ВДВС щодо погашення заборгованості із сплати єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування економічно активними підприємствами  району та фізичними особами – підприємцями.  Під час зустрічі розглянуто підсумки роботи за січень-квітень  2019 року та питання про підвищення ефективності подальшої співпраці, зокрема обговорено питання щодо своєчасності перерахування стягнутих органами ДВС під час виконання проваджень по стягненню ЄСВ з боржників. Крім того, розглянуто шляхи збільшення надходжень  до бюджету та зменшення заборгованості зі сплати єдиного соціального внеску.

За словами Світлани Миколаївни,  проблема наявності податкового боргу є важливою та загальнодержавною. На сьогодні податковий борг платників податків по Пологівському району складає 1071,65 тис. грн. та по єдиному соціальному внеску 1451,86  тис. грн.

Протягом січня-квітня п.р. забезпечено надходження в рахунок погашення заборгованості по ЄСВ в сумі 681,14  тис.грн. , в тому числі  надійшло від ДВС -   88,99 тис. грн.

Конструктивна співпраця фіскальної служби, державної виконавчої служби та Пенсійного фонду сприяє зменшенню боргу з ЄСВ та усвідомленню платниками податків необхідності дотримання норм податкового законодавства і сплати зобов’язань та, як наслідок, збільшенню надходжень до бюджету.

Наприкінці зустрічі Світлана Миколаївна повідомила присутнім про нові рахунки  для сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, які вступили в дію з 2 травня 2019 року. Разом з цим, перераховані на старі рахунки суми ЄСВ вважатимуться несвоєчасно сплаченими з подальшим нарахуванням штрафних санкцій та пені. Реквізити нових рахунків розміщено на сайті «Територіальні органи ДФС у Запорізькій області» в розділі «Бюджетні рахунки», а також у приміщенні Центру обслуговування платників Пологівської ДПІ.

Від платників Пологівського, Більмацького та Розівського районів надійшло понад 191 млн. грн. податків і зборів

Протягом  чотирьох місяців 2019 року до бюджетів усіх рівнів забезпечено збір 191,7 млн. грн. податків і зборів платниками Пологівського, Більмацького та Розівського районів.

Зокрема, як повідомила начальник Пологівського управління ГУ ДФС у Запорізькій області Світлана Бруй, до державного бюджету надійшло 67,3 млн. грн., до місцевого бюджету – понад 124 млн. грн.

Серед джерел наповнення зведеного бюджету: податок на доходи фізичних осіб - 103,1 млн. грн., що на 3,48 млн. грн. перевищує показники за минулий рік, ЄСВ – 66,5 млн. грн., майже на 7,7 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року, транспортний податок – 220,3 тис.грн., близько на 16 тис.грн. більше ніж минулоріч, плата за користування надрами та екологічний податок – 4,2 млн. грн., на 1,3 млн. грн. перевищує показники минулого року, земельний податок та податок на нерухоме майно  - 21,9 млн. грн.

Пологівське управління ГУ ДФС у Запорізькій області відмічає громадську свідомість платників податків  району. Адже сплачуючи податки, вони тим самим беруть участь у вирішені економічних і соціальних завдань.

За 4 місяці поточного року платники транспортного податку поповнили місцеві бюджети понад 220 тис. гривень

Власники автівок Пологівського, Більмацького та Розівського районів з початку року до місцевих бюджетів  сплатили 220,3 тис. грн транспортного податку, що на 16 тис.грн. більше ніж за січень-квітень 2018 року, про це повідомила начальник Пологівського управління ГУ ДФС у Запорізькій області Світлана Бруй.

Нагадаємо, згідно з пп. 267.1.1 п. 267.1 ст. 267 Податкового кодексу платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи , в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до пп. 267.2.1 вищезазначеної статті є об’єктами оподаткування.

Платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 ПКУ.

Обчислення суми податку з об’єкта оподаткування - фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку, пп. 267.6.2 п. 267.6 ст. 267 ПКУ визначено, що податкове повідомлення – рішення про сплату суми податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (роком).

Об’єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно),  ставка якого складає 25 тисяч гривень на рік, сплачується за легкові автомобілі середньоринковою вартістю понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати. У 2019 році – це 1 мільйон 564 тисячі 875 гривень                                    (4173 грн. * 375).

Затвердженоекспериментальнімоделі для заміникасовихапаратів

МіністерствомфінансівУкраїни наказомвід 26.03.2019 №121затвердженоперелікновітніх моделей програмних і програмно-технічнихкомплексів, призначених для реєстраціїрозрахунковихоперацій, щоберуть участь в експериментальномупроекті.

https://www.minfin.gov.ua/uploads/redactor/files/%D0%9D%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%B7%2026032019%20%D0%B0%D0%BF%D0%B4.PDF

Учасникамиекспериментального проекту є виробники і користувачіновітніх моделей таких комплексів, призначених для реєстраціїрозрахунковихоперацій.

Вимоги до новітніх моделей комплексів на періодекспериментального проекту встановлені п. 7 «Порядку реалізаціїекспериментального проекту», затвердженогоПостановою КМУ від 13.06.2018 р № 472.

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/472-2018-%D0%BF2

Як визначено Постановою, новітня модель РРО - це технологічне рішення для реєстрації розрахункових операцій у сфері торгівлі, зокрема інтернет-торгівлі, громадського харчування, купівлі-продажу іноземної валюти, автоматів із продажу товарів і послуг, прийому готівки для подальшого переказу, послуг із перевезення пасажирів та інших послуг, яке ще не впроваджено в області застосування РРО.

Земельніділянки, за які підприємства – платники єдиного податку4-ї груписплачуютьземельнийподаток

Об’єктом оподаткування для платників єдиного податку 4-ї групи є площа сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень) та/або земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ), що перебуває у власності сільськогосподарського товаровиробника або надана йому у користування, у тому числі на умовах оренди.

Платникиєдиногоподаткузвільняютьсявідобов’язкунарахування, сплати та поданняподатковоїзвітності, крім земельного податку за земельніділянки, що не використовуютьсяплатникамиєдиногоподатку4-ї групи для веденнясільськогосподарськоготоваровиробництва.

До земель сільськогосподарськогопризначення належать:

- сільськогосподарськіугіддя (рілля, багаторічнінасадження, сіножаті, пасовища та перелоги);

- несільськогосподарськіугіддя (господарські шляхи і прогони, полезахиснілісовісмуги та іншізахиснінасадження, крім тих, щовіднесені до земель іншихкатегорій, земліпідгосподарськимибудівлями і дворами, земліпідінфраструктуроюоптовихринківсільськогосподарськоїпродукції, землітимчасовоїконсерваціїтощо) (ст. 22 Земельного кодексу України).

Отже, підприємства – платникиєдиногоподатку4-ї групи, які є власниками/користувачами земель сільськогосподарськогопризначення та/або земель водного фонду (внутрішніхводойм, озер, ставків, водосховищ), звільняютьсявідсплати земельного податку за земельніділянки, щовикористовуються такими платниками для веденнясільськогосподарськоготоваровиробництва.

За іншіземельніділянки, в тому числі за земельніділянкисільськогосподарськогопризначення, що не використовуються для веденнясільськогосподарськоготоваровиробництва, юридичні особи – платникиєдиногоподаткучетвертоїгруписплачуютьземельнийподаток на загальнихпідставах.

Зазначена норма передбачена п. 292 1.1 ст. 292 1, , п.п. 4 п. 297.1 ст. 297Податкового кодексу.

Новітні моделі програмних комплексів включено до Державного реєстру РРО

До Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій включено 8 новітніх моделей програмних/програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій, які беруть участь у експериментальному проекті.

Ці моделі застосовуватимуть учасники експериментального проекту з впровадження інноваційних технологічних рішень для реєстрації розрахункових операцій у сфері торгівлі (у тому числі Інтернет-торгівлі), громадського харчування, купівлі-продажу іноземної валюти, торгівлі через автомати з продажу товарів (послуг), надання послуг з приймання готівки для подальшого переказу, з перевезення пасажирів тощо.

Перелік новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій, які беруть участь у експериментальному проекті затверджено наказом МФУ від 26.03.2019 № 121.

До цього переліку увійшли новітні моделі 7 вітчизняних компаній – учасників експериментального проекту та система «E-Receipt (e-Чек) електронний чек», розроблена Державною фіскальною службою України.

В основу системи «E-Receipt (e-Чек) електронний чек» покладено принцип обов’язкової он-лайн фіскалізаціїчеків на сервері ДФС. Ця система є альтернативою традиційним РРО, адже може застосовуватись для реєстрації розрахункових операцій, є безкоштовною для користувачів.

Функціональні компоненти системи E-Receipt дозволяють суб’єкту господарювання – продавцю, застосовуючи персональні комп’ютери, планшети, смартфони, здійснювати реєстрацію розрахункових операцій та передавати звітну інформацію (чеки, z-звіти) до ДФС, покупцю – переглядати інформацію щодо чеків у Електронному кабінеті.

Вона інтегрується з іншими системами ДФС, може інтегруватися з іншими бухгалтерськими програмами користувача.

Триватиме експериментальний проект до 31 грудня 2019 року. За його  результатами Мінфіном прийматиметься рішення щодо новітніх моделей, які не підлягатимуть зняттю з реєстрації, та відповідно, будуть рекомендовані до промислової експлуатації.

З Державним реєстром реєстраторів розрахункових операцій, що включає новітні моделі, затвердженим наказом ДФС України від 26.03.2019 №247, можна ознайомитись за посиланням: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/320822.html.

Виплата доходу нерезиденту: визначення суми податку

Резидент або постійне представництво нерезидента, що здійснюють на користь нерезидента або уповноваженої ним особи (крім постійного представництва нерезидента на території України) будь-яку виплату з доходу з джерелом його походження з України, отриманого таким нерезидентом від провадження господарської діяльності, утримують податок з таких доходів, зазначених у п.п. 141.4.1  ст. 141 ПКУ, за ставкою в розмірі 15% (крім доходів, зазначених у підпунктах 141.4.3 - 141.4.6 та 141.4.11 ст. 141 ПКУ) їх суми та за їх рахунок.

Зазначений податок з доходів нерезидентів сплачується до бюджету під час такої виплати, якщо інше не передбачено положеннями міжнародних договорів України з країнами резиденції осіб, на користь яких здійснюються виплати, що набрали чинності.

Оскільки податок з доходів, отриманих нерезидентом із джерелом їх походження з України, сплачується до бюджету під час виплати таких доходів на користь нерезидента або уповноваженої ним особи, то сума доходів, з якої утримується та сплачується податок, визначається виходячи з офіційного курсу НБУ на дату виплати таких доходів нерезиденту.

Нагадуємо, що у разі здійснення у звітному періоді (кварталі) виплат нерезидентам доходів із джерелом їх походження з України необхідно подати фіскальному органу за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) звіт про виплачені доходи, утримані та перераховані до бюджету податки на доходи нерезидентів.

Форму такого звіту затверджено наказом МФУ від 20.10.2015 № 897 (у редакції від 28.04.2017 №467), а саме як "Розрахунок (звіт) податкових зобов'язань нерезидентів, якими отримано доходи із джерелом їх походження з України" додатка ПН до рядка 23 ПН податкової декларації з податку на прибуток підприємств.

При цьому, рядок 9 заголовної частини декларації з податку на прибуток "Особливі відмітки" доповнено категорією "платник єдиного податку" (у зазначеному полі декларації проставляють позначку платники єдиного податку, які здійснювали на користь нерезидента будь-які виплати з доходів із джерелом їх походження з України, отриманим таким нерезидентом).

Зазначена норма передбаченап.п. 141.4.2  ст. 141 Податкового кодексу.

Складання зведених податкових накладних: заповнення графи 4 "Одиниця виміру товару/послуги / умовне позначення (українське)"

У разі якщо придбані та/або виготовлені товари/послуги, необоротні активи частково використовуються в оподатковуваних операціях, а частково - ні, платник ПДВ зобов'язаний нарахувати податкові зобов'язання виходячи з бази оподаткування та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати зведену податкову накладну в ЄРПН на загальну суму частки сплаченого (нарахованого) податку під час їх придбання або виготовлення, яка відповідає частці використання таких товарів/послуг, необоротних активів в неоподатковуваних операціях (п. 199.1 ст. 199 Податкового кодексу).

Всі податкові накладні і розрахунки коригування підлягають реєстрації в ЄРПН у порядку, встановленому КМУ, та за формою, чинною на день такої реєстрації.

У разі складання зведених податкових накладних, зокрема, податкових накладних, складених відповідно до п. 199.1 ст. 199 ПКУ, у графі 4 "Одиниця виміру товару/послуги / умовне позначення (українське)" вказується "грн" (п.п. 3 п. 16 «Порядку заповнення податкової накладної» затверджені наказом МФУ від 31.12.2015 № 1307).

Тобто, при складанні податкових накладних для розподілу сум «вхідного» ПДВ за товарами/послугам, які неможливо пов’язати з відповідними конкретними операціями (пільгованими або оподатковуваними)  за п. 199.1 ПКУ, у графі 4 зазначається «грн».

Якщо у зазначених податкових накладних у графі 4 "Одиниця виміру товару/послуги / умовне позначення (українське)" зазначено "послуга", такі податкові накладні, вважаються такими, що складені з порушенням.

Документи, необхідні для отриманняліцензій на роздрібнуторгівлюалкогольними напоями та/аботютюновимивиробами

Роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.

Ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами видаються уповноваженими КМУ органами виконавчої влади в містах, районах, районах у містах Києві та Севастополі за місцем торгівлі суб’єкта господарювання терміном на один рік і підлягають обов’язковій реєстрації в органі доходів і зборів, а у сільській місцевості - і в органах місцевого самоврядування за місцем торгівлі суб’єкта господарювання.

Ліцензія видається за заявою суб’єкта господарювання, в якій зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб’єкт господарювання має намір одержати ліцензію (зокрема, роздрібна торгівля алкогольними напоями або тютюновими виробами).

У заяві додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень РРО (КОРО), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах державної фіскальної служби.

У додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями суб’єктом господарювання зазначається адреса місця торгівлі і вказуються перелік електронних контрольно-касових апаратів та інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери книг обліку розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі.

Документиподаються в одному примірнику в копіях, засвідченихнотаріальноабо органом, якийвидаворигінал документа, абопосадовою особою органу ліцензування.

Контроль за сплатою річної плати за ліцензії здійснюється органом виконавчої влади, уповноваженим КМУ видавати ліцензії на виробництво або імпорт, експорт спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, оптову торгівлю спиртом, оптову та роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами. Для здійснення контролю суб'єкт господарювання подає зазначеному органу копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату.

Зазначена норма передбачена ст. 15, ст. 16  Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».

З інформаційними картками адміністративних послуг «Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями» та «Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами», які надаються органами Державної фіскальної служби, можна ознайомитись на головній сторінці офіційного веб-сайту ДФС (http://sfs.gov.ua), у розділі Діяльність >Адміністративні послуги.

Підприємство має пільгу з земельного податку.Які виникають наслідки, якщо земельна ділянка надається в оренду?

Плата за землю – це обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляєтьсяу формі земельного податку абоорендної плати за  земельні ділянкидержавноїабокомунальноївласності (п.п. 14.1.1 ст. 14 Податкового кодексу).

Перелік земельних ділянок, які не підлягають оподаткуванню земельним податком, визначено ст. 283 Податкового кодексу.

При цьому, пільгизісплатиорендної плати за земельніділянкикомунальноївласностіне передбачені.

Якщо платники земельного податку, які користуються пільгами з цього податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (їх частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території (п. 284.3 ст. 284 Податкового кодексу).

Отже, юридичні особи, які користуються земельними ділянками, що не оподатковуються земельним податком, та надають в оренду їх або розташовані на них окремі будівлі, споруди (їх частини), сплачують земельний податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (їх частинами) на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території.

Відповідальністьза порушеннятермінівсплатиподатків

У разіякщоплатникподатків не сплачуєузгоджену суму грошового зобов’язанняпротягомвизначенихстроків, такийплатникподатківпритягуєтьсядо штрафу у таких розмірах:

- при затримці до 30 календарнихдніввключно, наступних за останнім днем строку сплатисуми грошового зобов’язання, - у розмірі 10%погашеноїсумиподаткового боргу;

- при затримцібільше 30 календарнихднів - у розмірі 20%погашеноїсумиподатковогоборгу.

Крім того,на суму грошового зобов’язання нараховується пеня за кожнийкалендарний день простроченнясплати грошового зобов’язання, включаючи день погашення, з розрахунку 120%річнихоблікової ставки НБУ, діючої на кожнийтакийдень.

При цьому неподання або несвоєчасне подання посадовими особами підприємств, установ та організацій платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків, зборів, платежів, - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб у розмірі від 5 до 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (при повторному порушенні протягом року - від 10 до 15 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян).

Зазначена норма передбачнап. 126.1 cт. 126,п.п. 129.4ст. 129 Податкового кодексу та  ст. 163 прим. 2 КУпАП.

Помилково склали дві податкові накладні на одну поставку.Як виправити?

При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник ПДВ – продавець товарів/послуг зобов’язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) та надати покупцю за його вимогою.

Уразі допущення платником ПДВ помилок при складанні податкової накладної, у тому числі не пов’язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, передбачена можливість складання розрахунку коригування до податкової накладної, відповідно до п. 192.1 ст. 192 ПКУ.

Такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в ЄРПН:

- постачальником (продавцем) товарів/послуг, якщо передбачається збільшення суми компенсації їх вартості або якщо коригування у підсумку не змінює суму компенсації;

-   отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику.

До податкової декларації з ПДВ вносяться дані податкового обліку платника окремо за кожний звітний (податковий) період без наростаючого підсумку.

Дані, наведені в податковій звітності, мають відповідати даним бухгалтерського та податкового обліку платника (п. 1, п. 6 розділу III«Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість», затвердженого наказом МФУ від 28.01.2016 № 21).

Отже, в податковійдекларації з ПДВ платникомподаткузазначаютьсядані, вказані в складеній на підставіпервиннихдокументівподатковійнакладній.

У разі складання податкової накладної без факту здійснення господарської операції та її реєстрації в ЄРПН платник ПДВ з метою виправлення помилок, допущених при складанні такої податкової накладної, може скласти розрахунок коригування до неї.

Такийрозрахуноккоригуванняпідлягаєреєстрації в ЄРПН отримувачемтоварів/послуг, на якогобуласкладенатакаподаткова накладна.

Обсягипостачаннятоварів/послуг та сума ПДВ, вказані в такійподатковійнакладній (не підтвердженійпервинними документами) і розрахункукоригування до неї, не підлягаютьвідображенню в податковійдекларації з ПДВ.

Зазначена норма передбаченап. 192.1 ст. 192, п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу.

Відображення нарахованого доходу у податковому розрахунку за формою 1ДФ

Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за формою 1ДФ свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку. На підставі відомостей щодо сум утриманого та/або сплаченого податку, які зазначаються у податковому розрахунку, нарахування податкового зобов'язання не проводиться.

Податковий розрахунок за формою 1ДФ подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Окремий податковий розрахунок за календарний рік не подається.

Відображення відомостей у розділі I "Суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і суми утриманого з них податку" податкового розрахунку за формою 1ДФ здійснюється наступним чином:

- у графі 3а "Сума нарахованого доходу" відображається (за звітний квартал) дохід, який нараховано фізичній особі відповідно до ознаки доходу згідно з довідником ознак доходів, наведеним у додатку до Порядку.

У разі нарахування доходу його відображення у графі 3а "Сума нарахованого доходу" є обов'язковим незалежно від того, виплачені такі доходи чи ні.

Нарахований дохід відображається повністю, без вирахування податку на доходи фізичних осіб, суми єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових внесків до Накопичувального фонду, у випадках, передбачених законом, - обов'язкових страхових внесків до недержавного пенсійного фонду, які відповідно до закону сплачуються за рахунок заробітної плати працівника, суми податкової соціальної пільги за її наявності та військового збору (у періоді його справляння).

- у графі 3 "Сума виплаченого доходу" відображається сума фактично виплаченого доходу платнику податку податковим агентом.

Зазначений порядок визначений розділом ІІІ «Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку», затвердженого наказом МФУ від 13.01.15 №4.

ГУ  ДФС у Запорізькій областіінформує

Валерій Манько: "Запорізькі платники збільшили відрахування ПДВ на 43,6 мільйона"

У першому кварталі поточного року платники Запорізького регіону забезпечили до державного бюджету 796,4 мільйона гривень податку на додану вартість. Про це повідомив в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Валерій Манько. Він зазначив, що порівняно з минулорічними показниками рівень сплати зріс на 43,6 мільйона.

Лише у березні запорізькі суб'єкти господарювання перерахували до державної казни 248 мільйонів гривень ПДВ, що на 8 відсотків перевищило надходження відповідного періоду 2018 року.

За перші три місяці найбільші суми податку на додану вартість спрямували платники, які зареєстровані в м. Запоріжжя – майже 471 мільйон, від СГД-юридичних і фізичних осіб м. Мелітополь, Мелітопольського та Веселівського районів надійшло більш ніж 60 мільйонів, м. Бердянськ, Бердянського та Приморського районів – 57 мільйонів, Вільнянського, Запорізького, Новомиколаївського районів – 51 мільйон, м. Токмак, Токмацького та Чернігівського районів – 35 мільйонів, Василівського та Михайлівського районів – 28,3 мільйона, а також м. Енергодар, Кам’янсько-Дніпровського та Великобілозерського районів – 25,4 мільйона.

Усього на території регіону здійснюють діяльність 9943 платника податку на додану вартість, що на 149 суб'єктів більше, ніж минулого року.

Платники транспортного податку поповнили бюджети на 1,7 мільйона гривень

З початку року до місцевих бюджетів Запорізької області надійшов 1 мільйон 713 тисяч гривень транспортного податку, що на 99 тисяч більше, ніж за 3 місяці минулого року.

Як повідомив в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Валерій Манько, найбільші надходження транспортного податку до бюджету забезпечили власники автівок м. Запоріжжя – понад 830 тисяч гривень, м. Бердянськ, Бердянського та Приморського районів – 182 тисячі, м. Мелітополь, Мелітопольського та Веселівського районів – 155 тисяч, Оріхівського та Гуляйпільського районів – понад 145 тисяч, Пологівського, Більмацького та Розівського – 140 тисяч, Вільнянського, Запорізького та Новомиколаївського – 102 тисячі тощо.

Нагадаємо, транспортний податок, ставка якого складає 25 тисяч гривень на рік, сплачується за легкові автомобілі з датою випуску до п'яти років та середньоринковою вартістю понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати. У 2019 році – це 1 мільйон 564 тисячі 875 гривень (4173 грн. * 375).

Запорізькі підприємці спрямували до місцевих бюджетів 340 мільйонів гривень

Представники малого і середнього підприємництва з початку року сплатили до місцевих скарбниць Запорізької області 340 мільйонів гривень єдиного податку. Як повідомив в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Валерій Манько, надходження податку порівняно з аналогічним періодом минулого року зросли на 18 відсотків, додатково бюджети отримали 52,3 мільйона.

Із загальної суми 223,3 мільйона забезпечили підприємці-фізичні особи, збільшивши відрахування до минулорічного періоду на 44,5 мільйона або майже на 25 відсотків. Внесок суб’єктів підприємництва-юридичних осіб склав 45,6 мільйона, що на 5 мільйонів або на 12 відсотків більше, ніж торік. Від сільгоспвиробників надійов майже 71 мільйон, що більше сплаченої суми у січні-березні 2018 року на 2,8 мільйона або на 4 відсотки.

На сьогодні у Запорізькій області спрощену систему оподаткування обрали 58 тисяч суб'єктів господарювання, що на три тисячі більше, ніж у минулому році. Зокрема, у першій групі працюють 8028 підприємців, у другій – 23036, у третій – 16524 фізичні та 8378 юридичних осіб, у четвертій групі – 2066 СГД-представників аграрного сектору.

Частка єдиного податку знаходиться на другому місці у доходах скарбниць громад і з початку року складає майже 16 відсотків.

Запоріжцям фіскальна служба видала 21,3 тисячі електронних ключів

За чотири місяці поточного року фіскальна служба Запорізької області видала 21,3 тисячі кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів. Усього за цей час фахівці запорізьких пунктів Акредитованого центру сертифікації ключів надали послуги 8 тисячам відвідувачів.

Щоденно клієнтами центрів стають близько 150 відвідувачів, зокрема, серед них приватні підприємці, посадові особи підприємств, організацій, установ, держслужбовці та інші особи, уповноважені на виконання функцій держави.

Кваліфіковані сертифікати відкритих ключів надають доступ до багатьох електронних послуг державних органів, зокрема, до Електронного кабінету платника податків, який пропонує численні сервіси для дистанційного обслуговування представників бізнесу та громадян (https://cabinet.sfs.gov.ua).

Нагадаємо, платники податків, які вже отримували сертифікати в АЦСК ДФС, можуть їх самостійно повторно формувати. Можливість отримання електронних ключів без відвідування фіскальної служби надає он-лайн сервіс, програмне забезпечення якого доступно на сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС: http://acskidd.gov.ua. Термін дії кваліфікованих сертифікатів становить два роки.

Від ліцензування продажу підакцизних товарів місцеві бюджети Запорізького регіону отримали 9 мільйонів

Запорізькі підприємці та торговельні компанії з початку року сплатили до місцевих скарбниць 9 мільйонів гривень плати за ліцензії на право здійснення оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами.

Фахівці фіскальної служби області видали суб'єктам господарювання майже дві тисячі нових документів, зокрема, 1107 – на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та 876 дозволів на право реалізувати уроздріб вироби з тютюну. Крім того, продовжено термін дії 3121 ліцензії, призупинено 233 та анульовано 513 документів, у тому числі за продаж алкогольної продукції неповнолітнім.

Усього в Запорізькій області загальна кількість діючих ліцензій склала 8114.

Також упродовж цього року співробітники органів ДФС регіону провели 172 перевірки суб'єктів господарювання щодо дотримання вимог законодавства, яке регулює обіг підакцизних товарів. За їхніми результатами застосовані штрафні санкції на загальну суму 3 мільйони 470,3 тисячі гривень.

Запоріжці поповнили бюджети на 5,8 мільярда гривень

За чотири місяці поточного року від запорізьких платників податків до бюджетів усіх рівнів надійшло 5 мільярдів 816,3 мільйона гривень, що на 1 мільярд 218 мільйонів більше, ніж за відповідний період минулого року (без показників великих підприємств, зареєстрованих у Запорізькому управлінні Офісу ВПП ДФС).

Як повідомив в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Валерій Манько, 2 мільярди 934 мільйони із загальних надходжень сплачено до державного бюджету. Минулорічний рівень перевищено на 801,5 мільйона або на 37,6 відсотка.

Найбільші суми забезпечила сплата податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів, робіт та послуг – 1 мільярд 41 мільйон. Це на 45,4 мільйона більше, ніж у січні-квітні минулого року.

Підприємства регіону спрямували до державної казни 954 мільйони гривень податку на прибуток, збільшення до показників аналогічного періоду 2018 року склало 645 мільйонів.

З доходів фізичних осіб бюджет отримав 591 мільйон гривень ПДФО, що на 93 мільйони або на 18,6 відсотка більше даних попереднього року.

Крім того, до державної скарбниці сплачено майже 190 мільйонів гривень військового збору (+31,4 мільйона гривень), 73 мільйони гривень рентної плати за використання природних ресурсів та 38 мільйонів гривень екологічного податку (+5 мільйонів гривень).

© 2013-2019 Розівська районна державна адміністрація Запорізької області