Довідка щодо роботи із зверненнями

громадян в Розівській райдержадміністрації за І квартал 2013 року

 

У І кварталі 2013 року райдержадміністрацією продовжувалася робота щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

17.01.2013 року на засіданні колегії при голові райдержадміністрації заслухано питання «Про стан роботи із зверненнями громадян в Розівській райдержадміністрації за 2012 рік».

За результатами слухання видано розпорядження голови райдержадміністрації від 22.01.2013 №24 «Про забезпечення належного рівня організації роботи із зверненнями громадян у 2013 році».

За звітний період 2013 року видано 2 розпорядження голови райдержадміністрації, які стосувались забезпечення реалізації вимог Указу Президента України, забезпечення кваліфікованого та об’єктивного вирішення проблемних питань, що порушуються у зверненнях та удосконалення роботи із зверненнями громадян.

Особистий прийом громадян в райдержадміністрації проводився згідно графіку, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 20.12.2012 №484 «Про затвердження графіків особистого та виїзних прийомів громадян в Розівській районній державній адміністрації Запорізької області у 2013 році».

Згідно розпорядження голови райдержадміністрації від 27.12.2012 №500 «Про організацію особистого прийому громадян керівниками стру­к­ту­р­них під­роз­ді­лів Ро­зі­всь­кої рай­онної де­р­жавної а­д­мі­ні­с­т­ра­ції Запорізької області у 2013 році» організовано особистий прийом громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації. Графіки особистих прийомів було доведено до відома населення через інформаційний куток райдержадміністрації, по селищній, сільських радах та структурних підрозділах райдержадміністрації, в районну газету «Роз-інформ» (публікація від 12.01.2013 №2).

Всього керівництвом райдержадміністрації заплановано та проведено 45 особистих прийомів, прийнято 11 громадян. Фактів недотримання графіків особистих прийомів не було.

В приміщенні райдержадміністрації керівництвом заплановано 22 особистих прийомів, проведено – 22. Прийнято 5 громадян.

За місцем праці та проживання громадян за графіком заплановано 23 виїзних прийомів, фактично проведено – 23, кількість отриманих звернень – 6.

Звернення на особистому прийомі обліковуються згідно інструкції з діловодства, заповнюються реєстраційно-контрольні картки.

В цьому році продовжено використання різноманітних форм роботи з населенням, а саме – проведення прямих „гарячих” телефонних ліній. Згідно графіку заплановано та проведено 1 пряму „гарячу” телефонну лінію. 13 березня за участю заступника голови Авєріної В.О. проведено прямий телефонний зв’язок, під час якого 3 громадянина отримали відповіді на хвилюючі питання.

Щоденно з 8.00 до 12.00 працює телефон довіри, громадяни мають змогу зателефонувати керівництву райдержадміністрації з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади та пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної влади. Для обліку звернень використовується журнальна форма реєстрації. За звітний період громадяни не зверталися. Інформацію про функціонування телефону довіри розміщено в районній газеті «Роз-інформ» від 23.03.2013 №12.

В райдержадміністрації функціонує «Скринька для скарг та пропозицій щодо діяльності органів місцевої виконавчої влади та місцевого самоврядування». Скринька пломбується кожного ранку перед початком робочого дня та розкривається по його закінченню. Станом на 01.04.2013 скарг та пропозицій від громадян не надходило.

Згідно графіку, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 13.02.2013 №74, проведено 1 День відкритого листа та відкритого особистого прийому громадян в Кузнецівській сільській раді. В даному заході взяли участь голова райдержадміністрації, його заступники, працівники управління праці та соціального захисту населення, управління Пенсійного Фонду в Розівському районі, які надали компетентні відповіді та роз’яснення 2 громадянам.

З метою перевірки виконання доручень, наданих керівництвом при розгляді звернень громадян, загальним відділом щоквартально проводиться „Контрольний день” (Всього 1). 05.02.2013 проведено перевірку щодо розгляду звернення гр. Котенка В.Л. яке перебувало на контролі у відділі економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації. За результатами перевірки складено довідку, яку доведено до відома керівника апарату райдержадміністрації.

При районному управлінні юстиції працює громадська приймальня з надання безкоштовних правових консультацій населенню. За звітний період отримали консультації 9 громадян.

Для громадян періодично проводяться Дні інформування населення та консультативно-правові зустрічі.

У І кварталі 2013 року на території району проведено 3 Дні інформування на підприємствах, установах, організаціях району та 3 консультативно-правових зустрічі у Новомлинівській, Кузнецівській, Азовській сільських радах.

Райдержадміністрацією забезпечено постійний контроль за станом цієї роботи в структурних підрозділах райдержадміністрації, виконкомах селищної, сільських рад, в організаціях, на підприємствах. Постійно надається методична допомога. За звітний період згідно графіку проведено перевіркиу секторі архівної справи, відділі охорони здоров’я райдержадміністрації, у виконкомах Новомлинівської та Карло-Лібкнехтівської сільських рад (Всього 4).

За звітний період в райдержадміністрації та її структурних підрозділах прикладів неякісного, поверхневого розгляду та розглянутих з порушенням терміну звернень не було.

У І кварталі 2013 року проведено 1 семінар-навчання з особами, відповідальними за роботу із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації та виконкомах селищної, сільських рад. Розглянуті питання: «Про методику оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади», «Про надання консультацій з діловодства по роботі із зверненнями».

Проведено 2 семінари з селищним, сільськими головами та секретарями виконкомів селищної, сільських рад. Розглянуті питання: «Про організацію і проведення в 2013 році Днів відкритого листа та відкритого особистого прийому громадян», «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2012 рік».

Проведено 1 семінар з начальниками структурних підрозділів райдержадміністрації на якому заслухано питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2012 рік».

В райдержадміністрації постійно проводиться аналітична робота з питань звернень громадян. Щоквартально голові райдержадміністрації подаються аналітичні довідки щодо стану роботи із зверненнями громадян.

Окрім цього 29.01.2013 на нараді апарату заслухано питання «Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за підсумками 2012 року» (Всього 1).

Райдержадміністрацією періодично висвітлюється робота із зверненнями громадян в районній газеті «Роз-інформ». В №6 від 09.02.2013 було опубліковано Інформаційно-аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян за 2012 рік.

Також в районній газеті «Роз-інформ» в №2 від 12.01.2013 розміщено графік особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом Розівської райдержадміністрації та особистого прийому громадян начальниками відділів, управлінь, інших структурних підрозділів райдержадміністрації. Інформацію про функціонування скриньки для скарг та пропозицій щодо діяльності органів місцевої виконавчої влади та місцевого самоврядування розміщено в районній газеті «Роз-інформ» від 23.03.2013 №12 (Всього 3).

При голові райдержадміністрації створено постійно діючу комісію з питань роботи із зверненнями громадян. Згідно графіку за звітний період заплановано та проведено 3засідання комісії. В порядку денному засідань заслухано звіти начальників відділу освіти, молоді та спорту та відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації, Пролетарського, Солодководненського, Азовського, Кузнецівського сільських голів (6 посадових осіб).

Аналізуючи кількість звернень, що надішли до Розівської райдержадміністрації за І квартал 2013 року, слід зазначити, що загальна кількість звернень у порівнянні з 2012 роком зменшилась на 13% і становить 19 звернень.

Кількість звернень на особистому прийомі перевищує показник звернень що надійшли поштою, (11 проти 8). (57% проти 42%).

За звітний період 2013 року колективних звернень не надходило (за І квартал 2012 – 1), повторних звернень не надходило.

На особистому прийомі у голови райдержадміністрації, його заступників побувало 11 (57%) громадян, 13 (59%) – за 2012 рік.

Найбільш актуальними залишаються питання аграрної політики і земельних відносин – 7 (36%), 8 (37%) – 2012 рік; соціального захисту – 7 (36%), 18 (24%) – 2012 рік. Також порушувались питання праці і заробітної плати – 2 (10%), 1 (5%) – у 2012 році.

Із звернень отриманих поштою 8 (42%) заяв, 9 (40 %) – за 2012 рік:

з обласної державної адміністрації – 1 (5%), 1 (4%) – за 2012 рік;

від заявників – 7 (36%), 8 (36%) – за звітний 2012 рік.

З урядової гарячої лінії до райдержадміністрації надійшло 3 звернення: про виділення земельного паю за рішенням суду, про розчищення дороги в смт.Розівка, про надання земельної ділянки 2 га для ведення особистого селянського господарства, які розглянуто у встановлені терміни. Реєстрація звернень, які надійшли з урядової гарячої лінії здійснюється окремо від загальних звернень громадян.

Згідно заяви гр. Михайлової Н.М. призначено опікунство над неповнолітньою дитиною.

Також згідно заяви гр. Ткач Л.І. було доставлено на консультацію до лікаря-окуліста в Куйбишевську центральну районну лікарню.

77% від загальної кількості звернень так само як і за звітний період 2012 року – це звернення, які не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, або не відносяться до компетенції райдержадміністрації. На такі звернення громадянам надаються відповідні роз’яснення. Питання, що викладені у 23% звернень, вирішені позитивно.

В райдержадміністрації облік звернень здійснюється за допомогою системи електронного документообігу «OPTIMA-WorkFlow» у повній мірі її можливостей.