Довідка щодо роботи із зверненнями

громадян в Розівській райдержадміністрації за 9 місяців 2013 року

 

За звітний період 2013 року райдержадміністрацією продовжувалася робота щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Двічі у цьому році питання, що стосуються роботи із зверненнями громадян заслуховувались на засіданні колегії райдержадміністрації.

Особистий прийом громадян в райдержадміністрації проводився згідно графіку, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 20.12.2012 №484 «Про затвердження графіків особистого та виїзних прийомів громадян в Розівській районній державній адміністрації Запорізької області у 2013 році».

Всього керівництвом райдержадміністрації заплановано та проведено 138 особистих прийомів, прийнято 27 громадян. Фактів недотримання графіків особистих прийомів не було.

В цьому році продовжено використання різноманітних форм роботи з населенням, а саме – проведення прямих „гарячих” телефонних ліній. Згідно графіку заплановано та проведено 3 прямі „гарячі” телефонні лінії за участю голови, першого заступника голови, заступника голови райдержадміністрації. Всього на «гарячу» телефонну лінію звернулось 8 громадян.

Щоденно з 8.00 до 12.00 працює телефон довіри, громадяни мають змогу зателефонувати керівництву райдержадміністрації з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади та пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної влади. Для обліку звернень використовується журнальна форма реєстрації. За звітний період громадяни не зверталися. Інформацію про функціонування телефону довіри розміщено в районній газеті «Роз-інформ» від 23.03.2013 №12.

Згідно графіку, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 13.02.2013 №74, проведено 6 Днів відкритого листа та відкритого особистого прийому громадян в Кузнецівській, Вишнюватській, Новомлинівській, Пролетарській, Солодководненській, Карло-Лібкнехтівській сільських радах. В даному заході взяли участь голова райдержадміністрації, його заступники, працівники управління праці та соціального захисту населення, управління Пенсійного Фонду в Розівському районі, які надали компетентні відповіді та роз’яснення 10 громадянам.

При голові райдержадміністрації створено постійно діючу комісію з питань роботи із зверненнями громадян. Згідно графіку за звітний період заплановано та проведено 9засідань комісії.

Аналізуючи кількість звернень, що надішли до Розівської райдержадміністрації за 9 місяців 2013 року, слід зазначити, що загальна кількість звернень у порівнянні з 2012 роком зменшилась на 10% і становить 57 звернень.

Кількість звернень, що надійшли поштою незначно перевищує показник звернень, на особистому прийомі (30 проти 27). (52% проти 48%).

За звітний період 2013 року надійшло 7 колективних звернень (за 9 місяців 2012 – 3), повторних звернень не надходило.

На особистому прийомі у голови райдержадміністрації, його заступників побувало 27 громадян (48%), 38 (59%) – за 2012 рік.

Найбільш актуальними залишаються питання аграрної політики і земельних відносин – 32 (56%), 21 (32%) – 2012 рік; соціального захисту – 14 (24%), 14 (21%) – 2012 рік. Також порушувались питання праці і заробітної плати – 4 (7%), 2 (3%) – у 2012 році.

Із звернень отриманих поштою 30 (52%) заяв, 26 (40%) – за 2012 рік:

з обласної державної адміністрації – 2 (3%), 4 (6%) – за 2012 рік;

від заявників – 28 (49%), 22 (34%) – за 2012 рік.

З урядової гарячої лінії до райдержадміністрації надійшло 6 звернень: про виділення земельного паю за рішенням суду, про розчищення дороги в смт.Розівка, про надання земельної ділянки 2 га для ведення особистого селянського господарства, про відновлення послуги електропостачання та скасування заборгованості, про сприяння у виконанні орендарем умов договору, про самовільний збір працівниками ТОВ «Розагропродукт» урожаю пшениці на орендованій заявником ділянці, які розглянуто у встановлені терміни. Реєстрація звернень, які надійшли з урядової гарячої лінії здійснюється окремо від загальних звернень громадян.

77% від загальної кількості звернень так само як і за звітний період 2012 року – це звернення, які не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, або не відносяться до компетенції райдержадміністрації. На такі звернення громадянам надаються відповідні роз’яснення. Питання, що викладені у 23% звернень, вирішені позитивно.

В райдержадміністрації облік звернень здійснюється за допомогою системи електронного документообігу «OPTIMA-WorkFlow» у повній мірі її можливостей.