Довідка щодо роботи із зверненнями

громадян в Розівській райдержадміністрації за 9 місяців  2016 року

 

За звітний період 2016 року райдержадміністрацією продовжувалася робота  щодо забезпечення  виконання вимог Закону України  „Про звернення громадян” та Указу  Президента України   від 07.02.2008 №109/2008  „Про першочергові  заходи щодо забезпечення реалізації  та гарантування  конституційного права на звернення  до органів державної влади та органів місцевого  самоврядування”.

21.01.2016  року на засіданні колегії  при голові райдержадміністрації  заслухано питання  „Про  стан роботи із зверненнями громадян в Розівській райдержадміністрації за  2015 рік”.

За результатами слухання видано розпорядження  голови  райдержадміністрації  від 26.01.2016 №34 „Про організацію   роботи із зверненнями громадян  у 2016 році”.

За звітний період 2016 року  видано 4 розпорядження  голови райдержадміністрації, які стосувались забезпечення реалізації вимог Указу Президента України, забезпечення  кваліфікованого та об’єктивного вирішення проблемних питань, що порушуються  у зверненнях  та удосконалення  роботи із зверненнями громадян  (перелік додається).

При голові райдержадміністрації створено  постійно діючу  комісію з питань роботи із зверненнями громадян. Згідно графіку за звітний період заплановано та проведено 9 засідань комісії. В порядку денному засідань заслухано звіти начальників відділу освіти, молоді та спорту,  відділу  агропромислового розвитку райдержадміністрації, директора центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, завідувача сектору статистики у Куйбишевському районі, директора центру надання адміністративних послуг, завідувача сектора з питань архівної справи, начальників відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та будівництва, відділу економічного розвитку і торгівлі, управління фінансів, відділу культури і туризму, служби у справах дітей райдержадміністрації, начальника Розівського районного управління юстиції, Пролетарського, Солодководненського, Азовського, Кузнецівського, Вишнюватського, Новомлинівського  сільських голів. (Начальники структурних підрозділів райдержадміністрації – 12,  сільські голови – 6). (Всього 18 посадових  осіб).

         Особистий прийом громадян в райдержадміністрації проводився згідно графіку, затвердженого  розпорядженням голови райдержадміністрації від  23.12.2015 №383 „Про затвердження графіків особистого та виїзних прийомів громадян керівництвом Розівської районної державної адміністрації Запорізької області у 2016 році”.

Графіки  особистих прийомів було доведено  до відома населення через інформаційний куток  райдержадміністрації, по селищній, сільських радах  та структурних підрозділах райдержадміністрації,  розміщено на сайті райдержадміністрації та опубліковано в районній газеті.

Всього керівництвом райдержадміністрації заплановано та проведено 91 особистий прийом, прийнято 14 громадян. Фактів недотримання графіків  особистих прийомів не було.

В приміщенні райдержадміністрації керівництвом заплановано 68 особистих прийомів, проведено – 68. Прийнято  5 громадян.

За місцем  праці та проживання громадян за графіком  заплановано 71 виїзний прийом, фактично проведено – 71, кількість отриманих звернень – 9.

Звернення на особистому прийомі  обліковуються згідно інструкції  з діловодства, заповнюються реєстраційно-контрольні картки.

 В цьому році  продовжено  використання  різноманітних  форм роботи з населенням, а саме – проведення прямих „гарячих”  телефонних ліній. Згідно графіку заплановано та проведено 5 прямих „гарячих”  телефонних ліній. 28  березня за участю  першого заступника голови райдержадміністрації Філіповича В.В.,  зателефонувало 2 громадянина,  30 травня за участю  голови райдержадміністрації Ревута В.Ф., зателефонувало 2 громадянина,  15 червня відбулась пряма „гаряча” телефонна лінія  за участю керівника апарату райдержадміністрації  Карнаух Н.М.,  громадяни не звернулися, 28  вересня за участю  першого заступника голови райдержадміністрації Філіповича В.В.,  громадяни не звернулись, 16 вересня за участю  голови райдержадміністрації Ревута В.Ф., зателефонувало 2 громадянина.

Щоденно  з 8.00 до 12.00 працює телефон довіри, громадяни мають змогу зателефонувати керівництву райдержадміністрації з інформацією  про факти  корупції  та інші зловживання з боку  працівників органів влади та пропозиціями  щодо підвищення ефективності  роботи органів державної влади. Для обліку звернень використовується журнальна форма реєстрації. За звітний період громадяни не зверталися. Інформацію про функціонування телефону довіри розміщено на сайті райдержадміністрації.

Згідно графіку заплановано та проведено 18 перевірок   в структурних підрозділах райдержадміністрації та виконкомах сільських рад. Постійно надається методична допомога. За звітний період  проведено  перевірки  у  відділі містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та будівництва,  секторі з питнь архівної справи, центрі надання адміністративних послуг, відділ освіти, молоді та спорту, управлінні соціального захисту населення, відділі культури і туризму, відділі еконмічного розвитку і торгівлі, секторі з питань цивільного захисту населення, службі у справах дітей, відділі агропромислового розвитку, управлінні фінансів райдержадміністрації, КЗ «Розівський районний центр первинної медико-санітраної допомоги» Розівської районної ради,  виконкомах Новомлинівської, Зорянської, Новозлатопільської  сільських, Розівської селищної рад.

Аналізуючи кількість звернень, що надішли до Розівської райдержадміністрації у за звітний   2016 року, слід зазначити, що загальна кількість звернень у порівнянні з   2015 роком зменшилась   на 39 % і становить 53  звернення.

Кількість звернень, що надійшли поштою перевищує показник звернень на особистому прийомі  (39 проти  14). (73% проти 27%).

За  звітний період  2016 року   надійшло 1 колективне звернення , в  2015 році також надійшло 3 колективних звернення,  повторних звернень не надходило.

На особистому прийомі у голови райдержадміністрації, його заступників  побувало 14  (27%) громадян, 34 (38%) – у 2015 році.

Слід зазначити, що станом на 01.10.2016 року, не надходили звернення від учасників та інвалідів війни, учаників бойових дій,   групи, ветеранів праці,  дітей війни,  але  надійшло 2 звернення від інваліда ІІ групи та 1 звернення від  членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь

У звітному періоді 2016 року найбільш актуальними групами питань є питання соціального захисту, всього отримано 19 звернень цієї категорії, або 35% від загальної кількості звернень (2015 рік – 27, або 30%) та аграрної політики і земельних відносин  - 16, або 30% (2015 рік – 23, або 26%).

Також, порушувались питання  транспорту і зв’язку – 4 (7%), 6 (6%) – у 2015 році,  праці і заробітної плати– 4 (7%), 1(1%) – у 2015 році, комунального господарства – 3 (5%),  9 (10%) – у 2015 році, житлової політики  - 1 (1%), 4 (5%) – у 2015 році.

82% від загальної кількості звернень   – це звернення, які не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, або не відносяться до компетенції райдержадміністрації. На такі звернення громадянам надаються відповідні роз’яснення. Питання, що викладені у 18% звернень, вирішені позитивно.

Позитивно вирішено питання гр.Парізник С.М щодо дотримання температурного режиму  у шкільному автобусі, було придбано 3 радіатори для обігріву салону.

За зверненням гр.Потапової Н.О. їй надано копію рішення прийнятого комісією по роботі з переселенцями.

Також, позитивно вирішено звернення гр.Крамаренко В.Г. та гр.Конько Л.З. стовосовно надання матеріальної допомоги на лікування.

За зверненням гр.Письменної Н.М. призначено опікунство над неповнолітньою дитиною.

Станом на 01.10.2016 року з урядової гарячої лінії  до райдержадміністрації надійшло 76 звернень.   Реєстрація звернень, які надійшли з урядової гарячої лінії здійснюється окремо від загальних звернень громадян.

Райдержадміністрацією постійно висвітлюється робота  із зверненнями громадян  на сайті Розівської райдержадміністрації та в районній газеті «Роз-інформ».  Зазвітний період було розміщено Інформаційно-аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян за 2015 рік,  інформаційно-аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2016 року та інформаційно-аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2016 року

Також, на сайті райдержадміністрації розміщено графік особистих та виїзних  прийомів громадян керівництвом Розівської райдержадміністрації 

В райдержадміністрації постійно проводиться  аналітична робота  з питань звернень громадян. Щоквартально голові райдержадміністрації подаються  аналітичні довідки щодо стану роботи із зверненнями громадян.

 За 9 місяців  2016 року проведено 3 семінари-навчання з особами   відповідальними  за роботу  із зверненнями  громадян  в структурних підрозділах райдержадміністрації  та виконкомах селищної, сільських рад.   Розглянуто питання: „Про стан виконання розпорядження  голови райдержадміністрації від 15.10.2015 №278 «Про затвердження Порядку опрацювання усних звернень громадян, що надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку  в Розівській райдержадміністрації”,  «Про надання консультацій з діловодства по роботі із зверненнями», «Про стан роботи із зверненнями громадян  у  І  півріччі 2106 року», Про стан роботи із зверненнями громадян  у  за 9 місяців 2106 року».

         Проведено 3 семінара  з селищним,  сільськими головами  та секретарями виконкомів селищної, сільських рад.  Розглянуто питання:    «Про стан виконання Закону України  «Про звернення громадян» в райдержадміністрації за  2015 рік», «Про стан виконання Закону України «Про звернення громадян» у І кварталі 2016 року, «Про стан виконання Закону України «Про звернення громадян» за І півріччя 2016 року». 

Проведено 3 семінари з начальниками структурних підрозділів райдержадміністрації на якому заслухано питання  «Про дотримання Закону України  «Про звернення  громадян» в райдержадміністрації за підсумками  2015 року», «Про дотримання Закону України  «Про звернення громадян в райдержадміністрації за І квартал 2016 року», «Про звернення  громадян» в райдержадміністрації за підсумками  І півріччя 2016 року».

Також,  на нараді при голові  райдержадміністрації  з керівниками структурних підрозділів  райдержадміністрації  та керівниками  територіальних органів  центральних органів  виконавчої влади  заслухане питання «Про стан виконання Закону України «Про звернення громадян» в райдержадміністрації за 2015 рік та «Про організацію виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 26.01.2016 №34 «Про організацію роботи із зверненнями громадян у 2016 році».      

Окрім цього 27.01.2016  на нараді апарату  заслухано  питання  „Про  роботу із зверненнями громадян в Розівській райдержадміністрації за 2015 рік».

Згідно чинного законодавства  забезпечено  направлення  письмових звернень в електронній формі на спеціально визначену адресу електронної пошти райдержадміністрації  та через  відповідну форму «Звернутися до Розівської районної державної адміністрації» на офіційному веб-сайті. Отримано 1 звернення.

Також організовано роботу по безперешкодному наданню звернень громадян за допомогою засобів телефонного зв’язку, таких звернень не надходило.

За звітний період в райдержадміністрації  та її структурних  підрозділах   прикладів неякісного,  поверхневого розгляду та розглянутих з порушенням терміну звернень не було.

В райдержадміністрації облік звернень здійснюється за допомогою системи електронного документообігу «OPTIMA-Work Flow” у повній мірі її можливостей.

Також, з метою удосконалення роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації запроваджено інші форми роботи.

Так, згідно графіку, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації  від 18.02.2016 №67,   заплановано та проведено 7 Днів відкритого листа та відкритого особистого  прийому громадян  в Кузнецівській, Вишнюватській, Новомлинівській, Новозлатопільській, Солодководненській, Зорянській, Азавській    сільських радах. В даному заході взяли участь перший заступник голови райдержадміністрації,  працівники управління  соціального захисту населення, управління Пенсійного Фонду  в Розівському районі,  які надали компетентні  відповіді  та роз’яснення 15 громадянам.

З метою перевірки виконання доручень, наданих керівництвом при розгляді звернень громадян, в райдержадміністрації  щоквартально проводиться  „Контрольний день”.   12.02.2016 проведено  перевірку  щодо розгляду  звернення гр.Парізник С.М. про дотримання температурного режиму у шкільному  автобусі,  яке перебувало на контролі  у відділі освіти, молоді та спорту   райдержадміністрації. 24.06.2016 проведено перевірку за зверненням гр. Кортишкової Т.В. щодо надання допомоги в отриманні необхідних довідок для отримання пенсії, яке перебувало на контролі в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, 29.09.2016 – за зверненням гр.Письменної Н.П. щодо призначення опікунства над неповнолітньою дитиною, яке знаходилось на контролі у службі у справах дітей. За результатами перевірки складено довідки, яку доведено до відома  керівника апарату райдержадміністрації.

 

Перелік розпоряджень голови
райдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян,
виданих за 9 місяців 2016 року.

  

  1. Розпорядження голови райдержадміністрації від 23.01.2016 №34 „Про організацію роботи із зверненнями громадян  у 2016 році”.
  2. Розпорядження голови райдержадміністрації від 18.02.2016 №67 „Про проведення  Днів відкритого листа та відкритого особистого прийому  громадян  у 2016 році”.
  3. Розпорядження голови райдержадміністрації від 06.05.2016 №178 «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 23.12.2015 № 383»
  4. Розпорядження голови райдержадміністрації від 27.05.2016 №228«Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 27.02.2008 № 60»

 

Дані про звернення громадян, що надійшли до Розівської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування за 9 міяців 2016 року у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року