Довідка щодо роботи із зверненнями

громадян в Розівській райдержадміністрації за І квартал 2017 року

 

У І кварталі 2017 року райдержадміністрацією продовжувалася робота щодо забезпечення виконання вимог Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації  та гарантування  конституційного права на звернення  до органів державної влади та органів місцевого  самоврядування”.

19.01.2017  року на засіданні колегії  при голові райдержадміністрації  заслухано питання  „Про  стан роботи із зверненнями громадян в Розівській райдержадміністрації за  2016 рік”.

За результатами слухання видано розпорядження  голови  райдержадміністрації  від 01.02.2017 №33 „Про організацію   роботи із зверненнями громадян  у 2017 році”.

За звітний період 2017 року  видано 2 розпорядження  голови райдержадміністрації, які стосувались забезпечення реалізації вимог Указу Президента України, забезпечення  кваліфікованого та об’єктивного вирішення проблемних питань, що порушуються  у зверненнях  та удосконалення  роботи із зверненнями громадян  (перелік додається).

При голові райдержадміністрації створено  постійно діючу  комісію з питань роботи із зверненнями громадян. Згідно графіку за звітний період заплановано та проведено 3 засідання комісії. В порядку денному засідань заслухано звіти начальників відділу освіти, молоді та спорту,  відділу  агропромислового розвитку райдержадміністрації, Новозлатопільської, Солодководненського, Азовського, Кузнецівського сільських голів. (Начальники структурних підрозділів райдержадміністрації – 2,  сільські голови – 4). (Всього 6 посадових  осіб).

         Особистий прийом громадян в райдержадміністрації проводився згідно графіку, затвердженого  розпорядженням голови райдержадміністрації від  23.12.2016 №567 „Про затвердження графіків особистого та виїзних прийомів громадян керівництвом Розівської районної державної адміністрації Запорізької області у 2017 році”.

Графіки  особистих прийомів було доведено  до відома населення через інформаційний куток  райдержадміністрації, по селищній, сільських радах  та структурних підрозділах райдержадміністрації,  розміщено на сайті райдержадміністрації та опубліковано в районній газеті.

Всього керівництвом райдержадміністрації заплановано та проведено 36 особистих прийоми, прийнято 4 громадянина. Фактів недотримання графіків  особистих прийомів не було.

В приміщенні райдержадміністрації керівництвом заплановано 18 особистих прийомів, проведено – 18. Прийнято  1 громадянин.

За місцем  праці та проживання громадян за графіком  заплановано 18 виїзних прийоми, фактично проведено – 18, кількість отриманих звернень – 3.

Звернення на особистому прийомі  обліковуються згідно інструкції  з діловодства, заповнюються реєстраційно-контрольні картки.

 В цьому році  продовжено  використання  різноманітних  форм роботи з населенням, а саме – проведення прямих „гарячих”  телефонних ліній. Згідно графіку заплановано та проведено 1 пряму „гарячу”  телефонну лінію 31  березня за участю голови райдержадміністрації Ревута В.Ф.  Громадяни не звернулися.

Щоденно  з 8.00 до 12.00 працює телефон довіри, громадяни мають змогу зателефонувати керівництву райдержадміністрації з інформацією  про факти  корупції  та інші зловживання з боку  працівників органів влади та пропозиціями  щодо підвищення ефективності  роботи органів державної влади. Для обліку звернень використовується журнальна форма реєстрації. За звітний період громадяни не зверталися. Інформацію про функціонування телефону довіри розміщено на сайті райдержадміністрації.

Згідно графіку заплановано та проведено 4 перевірок   в структурних підрозділах райдержадміністрації та виконкомах сільських рад. Постійно надається методична допомога. За звітний період  проведено  перевірки  у  секторі з питань адміністративних послуг, секторі з питань культури, туризму та архівної справи райдержадміністрації,  виконкомах Новомлинівської та  Зорянської   сільських рад.

Аналізуючи кількість звернень, що надішли до Розівської райдержадміністрації у І кварталі   2017 року, слід зазначити, що загальна кількість звернень у порівнянні з   2016 роком зменшиласть вього   на 13% і становить 20  звернень.

Кількість звернень, що надійшли поштою перевищує показник звернень на особистому прийомі (16 проти 4 ). (80% проти 20%).

За  звітний період  2017 року   надійшло 2  колективних звернення,   повторних звернень  не було.

Слід зазначити, що у І кварталі 2017 року, також, як і в 2016, не надходили звернення від учасників та інвалідів війни, учаників бойових дій,   групи, інвалідів І, ІІ, ІІІ групи,  дітей війни, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь,  але у І кварталі 2017 року надійшло 4 звернення від ветеранів праці.

У І кварталі 2017 року найбільш актуальними групами питань є питання соціального захисту, всього отримано 5 звернень цієї категорії, або 25% від загальної кількості звернень (2016 рік – 8, або 34%) та аграрної політики і земельних відносин  - 5, або 25% (2016 рік – 6, або 26%).

Також, порушувались питання комунального господарства – 3 (15%) транспорту і зв’язку – 1 (5%), 4 (17%) – у 2016 році.

85% від загальної кількості звернень   – це звернення, які не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, або не відносяться до компетенції райдержадміністрації. На такі звернення громадянам надаються відповідні роз’яснення. Питання, що викладені у 15% звернень, вирішені позитивно.

З урядової гарячої лінії  до райдержадміністрації надійшло 12 звернень, за звітний період минулого року отримано 26 звернень.  Реєстрація звернень, які надійшли з урядової гарячої лінії здійснюється окремо від загальних звернень громадян.

Райдержадміністрацією постійно висвітлюється робота  із зверненнями громадян  на сайті Розівської райдержадміністрації та в районній газеті «Роз-інформ». У звітному періоді 2017 року було розміщено Інформаційно-аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян за 2016 рік.

Також, на сайті райдержадміністрації розміщено графік особистих та виїзних  прийомів громадян керівництвом Розівської райдержадміністрації 

В райдержадміністрації постійно проводиться  аналітична робота  з питань звернень громадян. Щоквартально голові райдержадміністрації подаються  аналітичні довідки щодо стану роботи із зверненнями громадян.

У І кварталі 2017 року проведено семінар-навчання з особами   відповідальними  за роботу  із зверненнями  громадян  в структурних підрозділах райдержадміністрації  та виконкомах селищної, сільських рад.   Розглянуто питання про організацію виконання розпорядження голови  облдержадміністрації від 15.02.2017 року №59 «Про підумки роботи із зверненнями громадян у 2016 році та вдосконалення  відповідної роботи у 2017 році та   щодо надходження  звернень  громадян Запорізької області до Адміністрації Президента України протягом 2016 року.

         Проведено  семінар  з селищним,  сільськими головами  та секретарями виконкомів селищної, сільських рад.  Розглянуто питання:    «Про стан виконання Закону України  «Про звернення громадян» в райдержадміністрації за  2016 рік».        

Проведено  семінар з начальниками структурних підрозділів райдержадміністрації на якому заслухано питання  «Про дотримання Закону України  «Про звернення  громадян» в райдержадміністрації за підсумками  2016 року».

Також,  на нараді при голові  райдержадміністрації  з керівниками структурних підрозділів  райдержадміністрації  та керівниками  територіальних органів  центральних органів  виконавчої влади  заслухане питання «Про стан виконання Закону України «Про звернення громадян» в райдержадміністрації за 2016 рік та «Про організацію виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 01.02.2017 №33 «Про організацію роботи із зверненнями громадян у 2017 році».      

Окрім цього 31.01.2017  на нараді апарату  заслухано  питання  „Про  роботу із зверненнями громадян в Розівській райдержадміністрації за 2016 рік».

Згідно чинного законодавства  забезпечено  направлення  письмових звернень в електронній формі на спеціально визначену адресу електронної пошти райдержадміністрації  та через  відповідну форму «Звернутися до Розівської районної державної адміністрації» на офіційному веб-сайті. У звітному періоді звернень не надходило.

Також організовано роботу по безперешкодному наданню звернень громадян за допомогою засобів телефонного зв’язку.

За звітний період в райдержадміністрації  та її структурних  підрозділах   прикладів неякісного,  поверхневого розгляду та розглянутих з порушенням терміну звернень не було.

В райдержадміністрації облік звернень здійснюється за допомогою системи електронного документообігу «OPTIMA-Work Flow” у повній мірі її можливостей.

Також, з метою удосконалення роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації запроваджено інші форми роботи.

Так, згідно графіку, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації  від 01.03.2017 №90,   заплановано та проведено 1 День відкритого листа та відкритого особистого  прийому громадян  в Кузнецівській   сільській раді. В даному заході взяли участь перший заступник голови райдержадміністрації,  працівники управління  соціального захисту населення, управління Пенсійного Фонду  в Розівському районі,  які надали компетентні  відповіді  та роз’яснення 2 громадянам.

З метою перевірки виконання доручень, наданих керівництвом при розгляді звернень громадян, загальним відділом  щоквартально проводиться  „Контрольний день”.   31.03.2017 проведено  перевірку  щодо розгляду  звернення гр.Мировського О.А. щодо придбання  книг по музичній літературі,  яке перебувало на контролі у секторі з питань культури, туризму  та архівної справи   райдержадміністрації. За результатами перевірки складено довідку, яку доведено до відома  керівника апарату райдержадміністрації.

 

Перелік розпоряджень голови
райдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян,
виданих за І квартал 2017 року.

  

  1. Розпорядження голови райдержадміністрації від 01.02.2017 №33 „Про організацію роботи із зверненнями громадян у 2017 році”.

 

  1. Розпорядження голови райдержадміністрації від 01.03.2017 №90 „Про проведення Днів відкритого листа та відкритого особистого прийому громадян у 2017 році”

 

 

Дані про звернення громадян, що надійшли до Розівської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування за І квартал 2017 року у порівнянні з І кварталом 2016 року