Довідка щодо роботи із зверненнями

громадян в Розівській райдержадміністрації за 9 місяців 2014 року

 

За звітний період  2014 року райдержадміністрацією продовжувалася робота  щодо забезпечення  виконання вимог Закону України  „Про звернення громадян” та Указу  Президента України   від 07.02.2008 №109/2008  „Про першочергові  заходи щодо забезпечення реалізації  та гарантування  конституційного права на звернення  до органів державної влади та органів місцевого  самоврядування”.

Особистий прийом громадян в райдержадміністрації проводився згідно графіку, затвердженого  розпорядженням голови райдержадміністрації від 16.12.2013 №485 „Про затвердження графіків особистого та виїзних прийомів громадян керівництвом Розівської районної державної адміністрації Запорізької області у 2014 році”.

Всього керівництвом райдержадміністрації заплановано та проведено 137 особистих прийомів, прийнято 28 громадян. Фактів недотримання графіків  особистих прийомів не було.

В цьому році  продовжено  використання  різноманітних  форм роботи з населенням, а саме – проведення прямих „гарячих”  телефонних ліній. Згідно графіку заплановано та проведено 3 прямі „гарячі”  телефонні лінії. 17  лютого за участю  голови райдержадміністрації Попова В.О. проведено прямий телефонний зв’язок, під час якого 1 громадянин отримав відповіді на хвилюючі питання. 16.06.2014 на запитання громадян відповідав перший заступник голови райдержадміністрації Філіпович В.В. Зателефонувало 2 громадян. 14 липня на запитання громадян відповідала заступник голови райдержадміністрації Авєріна В.О. Зателефонувало 2 громадян.

Щоденно  з 8.00 до 12.00 працює телефон довіри, громадяни мають змогу зателефонувати керівництву райдержадміністрації з інформацією  про факти  корупції  та інші зловживання з боку  працівників органів влади та пропозиціями  щодо підвищення ефективності  роботи органів державної влади. Для обліку звернень використовується журнальна форма реєстрації. За звітний період громадяни не зверталися.

З метою перевірки виконання доручень, наданих керівництвом при розгляді звернень громадян, загальним відділом  щоквартально проводиться  „Контрольний день”. (Всього 3)   31.03.2014 проведено  перевірку  щодо розгляду  звернення гр.Білоусової Н.М.,  яке перебувало на контролі  у відділі економічного розвитку і торгівлі   райдержадміністрації. 27.06.2014 року проведено перевірку за зверненнями гр.ЛуценкаТ.В. щодо повернення заборгованих коштів за молоко, яке перебувало на контролі у відділ агропромислового розвитку. 30.09.2014 проведено перевірку щодо розгляду звернення гр.Потапової Н.О. про забезпечення мешканців Солодководненської сільської ради транспортним сполученням з районним центром, яке перебувало на контролі у відділі економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації. За результатами перевірок складено довідки, які доведено до відома  керівника апарату райдержадміністрації.

Райдержадміністрацією забезпечено постійний  контроль за станом  цієї роботи   в структурних підрозділах райдержадміністрації, виконкомах селищної, сільських рад, в організаціях,   на підприємствах. Постійно надається методична допомога. За звітний період згідно графіку   проведено  16 перевірок у структурних піжрозділах райдержадміністрації та виконкомаї селищної, сільських рад.

За звітний період в райдержадміністрації  та її структурних  підрозділах   прикладів неякісного,  поверхневого розгляду та розглянутих з порушенням терміну звернень не було.

За 9 місяців  2014 року  проведено 3 семінара-навчання  з особами, відповідальними  за роботу  із зверненнями  громадян  в структурних підрозділах райдержадміністрації  та виконкомах селищної, сільських рад.

При голові райдержадміністрації створено  постійно діючу  комісію з питань роботи із зверненнями громадян. Згідно графіку за звітний період заплановано та проведено 9 засідань комісії. В порядку денному засідань заслухано звіти начальників відділу освіти, молоді та спорту та відділу  агропромислового розвитку, сектору архівної справи райдержадміністрації, відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації, Розівського районного управління юстиції, відділу економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації, управління фінансів райдержадміністрації,  служби у справах дітей райдержадміністрації, відділу культури і туризму райдержадміністрації директорів КЗ «Розівський центр культури та дозвілля» Розівської районної ради Запорізької області, КЗ «Розівська районна центральна бібліотека» Розівської районної ради Запорізької області та Розівського центру зайнятості населення,   Пролетарського, Солодководненського, Азовського, Кузнецівського, Вишюватського, Новомлинівського  сільських голів (18 посадових  осіб).

Аналізуючи кількість звернень, що надішли до Розівської райдержадміністрації за 9 місяців  2014 року, слід зазначити, що загальна кількість звернень у порівнянні з   2013 роком зменшилась   на 12,2% і становить 50 звернень.

Кількість звернень на особистому прийомі перевищує показник звернень що надійшли поштою, (28 проти  22). (56% проти 44%).

За звітний період   2014 року  надійшло 2 колективних звернення, в І півріччі 2013 року надійшло 3 колективних звернення,  повторних звернень не надходило.

На особистому прийомі у голови райдержадміністрації, його заступників  побувало 28  (56%) громадян, 27 (47%) – за 2013 рік.

За звітний період  2014 року значно зменшився показник   з питань аграрної політики  і земельних відносин – 13 (22%), 32 (56%) – 2013 рік; збільшилась кількість звернень з питань  соціального захисту – 15 (30%), 14 (24%) – 2013 рік. Також, порушувались питання  праці і заробітної плати – 2 (4%), 4 (7%) – у 2013 році, комунального господарства  - 6 (12%), житлової політики – 3 (6%), діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин відносин – 1(2%).

Із звернень отриманих поштою 22 (44%) заяв, 30 (52 %) – за  2013 рік :

з обласної державної адміністрації – 4  (8%), 2 (3%) – за  2013 рік;

від заявників – 18 (36%), 26 (45%) – за звітний  2013 рік.

З урядової гарячої лінії  до райдержадміністрації надійшло 18 звернень: про  сприяння у безкоштовному встановленню пам’ятника на могилі батька заявника, про розчищення вулиць села від снігу, щодо вирішення питання транспортного сполучення с.Багатівка – смт.Розівка, про надання матеріальної допомоги на лікування матері, про сприяння  у вирішенні питання  водо-електропостачання  в будинку в с.Азов, про відновлення сільського  господарства у с.Богатівка Розівського району, про надання матерільної допомоги для придбання теплого одягу, які розглянуто у встановлені терміни. Реєстрація звернень, які надійшли з урядової гарячої лінії здійснюється окремо від загальних звернень громадян.

Позитивно вирішено питання  гр.Костика Р.Г., виділено матеріальну допомогу у розмірі 250 грн. відповідно до районної Програми соціальної підтримки  малозабезпечених громадян  із числа ветеранів війни, праці, інвалідів, інших соціальних веств населення  «Назустріч людям» на 2011-2014 роки.

74% від загальної кількості звернень   – це звернення, які не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, або не відносяться до компетенції райдержадміністрації. На такі звернення громадянам надаються відповідні роз’яснення. Питання, що викладені у 26% звернень, вирішені позитивно.