Довідка щодо роботи із зверненнями

громадян в Розівській райдержадміністрації за 2014 рік

 

За звітний період 2014 року райдержадміністрацією продовжувалася робота щодо забезпечення виконання вимог Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

За звітний період на колегії райдержадміінстрації двічі заслуховувалися питання, що стосувались роботи із зверненнями громадян.

16.01.2014 року на засіданні колегії при голові райдержадміністрації заслухано питання „Про стан роботи із зверненнями громадян в Розівській райдержадміністрації за 2013 рік”.

За результатами слухання видано розпорядження голови райдержадміністрації від 23.01.2014 №15 „Про організацію роботи із зверненнями громадян у 2014 році”.

17.07.2014 року на засіданні колегії при голові райдержадміністрації заслухано питання „Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2014 року”.

За результатами слухання видано розпорядження голови райдержадміністрації від 29.07.2014 №212 „ Про підсумки роботи із зверненнями громадян зі І півріччя 2014 року ”.(Всього 2)

За звітний період 2014 року видано 7 розпоряджень голови райдержадміністрації, які стосувались забезпечення реалізації вимог Указу Президента України, забезпечення кваліфікованого та об’єктивного вирішення проблемних питань, що порушуються у зверненнях та удосконалення роботи із зверненнями громадян (перелік додається).

На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 12.02.2014 №36 «Про запровадження Єдиного дня прийому громадян в органах виконавчої влади Запорізької області» в райдержадміністрації, її структурних підрозділах запроваджено Єдиний день прийому громадян. (Публікація від 01.03.2014 №9).

При голові райдержадміністрації створено постійно діючу комісію з питань роботи із зверненнями громадян. Згідно графіку за звітний період заплановано та проведено 12 засідань комісії. В порядку денному засідань заслухано звіти начальників відділу освіти, молоді та спорту, відділу агропромислового розвитку, сектору з питань архівної справи райдержадміністрації, відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації, Розівського районного управління юстиції, відділу економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації, управління фінансів райдержадміністрації, служби у справах дітей райдержадміністрації, відділу культури і туризму, управління соціального захисту населення, сектору з питань цивільного захисту райдержадміністрації, управління Пенсійного фонду у Розівському районі, казначейської служби у Розівському районі, директорів КЗ «Розівський центр культури та дозвілля» Розівської районної ради Запорізької області, КЗ «Розівська районна центральна бібліотека» Розівської районної ради Запорізької області та Розівського центру зайнятості населення, Пролетарського, Солодководненського, Азовського, Кузнецівського, Вишюватського, Новомлинівського, Карло-Лібкнехтівського сільських, Розівського селищного голів (Начальники структурних підрозділів райдержадміністрації – 11, селищний, сільські голови – 8, керівники територіальних органів центральних органів виконавчої влади – 5. Всього 24 посадові особи).

Особистий прийом громадян в райдержадміністрації проводився згідно графіку, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 16.12.2013 №485 „Про затвердження графіків особистого та виїзних прийомів громадян керівництвом Розівської районної державної адміністрації Запорізької області у 2014 році”.

Згідно розпорядження голови райдержадміністрації від 16.12.2013 №486 „Про організацію особистого прийому громадян керівниками структурних підрозділів Розівської районної державної адміністрації Запорізької області у 2014 році” організовано особистий прийом громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації. Графіки особистих прийомів було доведено до відома населення через інформаційний куток райдержадміністрації, по селищній, сільських радах та структурних підрозділах райдержадміністрації, в районну газету „Роз-інформ”(публікація від 25.01.2014 №4) та розміщено на сайті райдержадміністрації.

Всього керівництвом райдержадміністрації заплановано та проведено 185 особистих прийомів, прийнято 35 громадян. Фактів недотримання графіків особистих прийомів не було.

В приміщенні райдержадміністрації керівництвом заплановано 93 особистих прийоми, проведено – 93. Прийнято 16 громадян.

За місцем праці та проживання громадян за графіком заплановано 92 виїзних прийоми, фактично проведено – 92, кількість отриманих звернень – 19.

Звернення на особистому прийомі обліковуються згідно інструкції з діловодства, заповнюються реєстраційно-контрольні картки.

В цьому році продовжено використання різноманітних форм роботи з населенням, а саме – проведення прямих „гарячих” телефонних ліній. Згідно графіку заплановано та проведено 4 прямі „гарячі” телефонні лінії. 17 лютого за участю голови райдержадміністрації Попова В.О. проведено прямий телефонний зв’язок, під час якого 1 громадянин отримав відповіді на хвилюючі питання. 16.06.2014 на запитання громадян відповідав перший заступник голови райдержадміністрації Філіпович В.В. Зателефонувало 2 громадян. 14 липня на запитання громадян відповідала заступник голови райдержадміністрації Авєріна В.О. Зателефонувало 2 громадян. 13.10.2014 пряму «гарячу» лінію провела керівник апарату райдержадміністрації Карнаух Н.М. Зателефонувало 2 громадян.

Щоденно з 8.00 до 12.00 працює телефон довіри, громадяни мають змогу зателефонувати керівництву райдержадміністрації з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади та пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної влади. Для обліку звернень використовується журнальна форма реєстрації. За звітний період громадяни не зверталися. Інформацію про функціонування телефону довіри розміщено в районній газеті «Роз-інформ» від 25.01.2014 №4, 06.12.2014 №49.

Згідно графіку заплановано та проведено 21 перевірку в структурних підрозділах райдержадміністрації, виконкомах селищної, сільських рад, в організаціях, на підприємствах. Постійно надається методична допомога. За звітний період проведено перевірки у відділі містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та будівництва, секторі з питнь архівної справи, службі у справах дітей, управлінні соціального захисту населення, відділі агропромислового розвитку, відділі економічного розвитку і торгівлі, секторі з питань цивільного захисту, відділі освіти, молоді та спорту, відділі культури і туризму, управлінні фінансів райдержадміністрації (всього 10), у виконкомах Новомлинівської, Карло-Лібкнехтівської, Пролетарської, Вишнюватської, Кузнецівської, Солодководненській, Азовській сільських, Розівської селищної рад (всього 8). Також проведено перевірки у центрі соціальних служб, для сім’ї, дітей та молоді, Розівському районному центрі зайнятості, КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Розівської районної ради (всього 3). (Всього 21).

При районному управлінні юстиції працює громадська приймальня з надання безкоштовних правових консультацій населенню. За звітний період отримали консультації 476 громадян.

Для громадян періодично проводяться Дні інформування населення та консультативно-правові зустрічі.

За 2014 рік на території району проведено 11 Днів інформування на підприємствах, установах, організаціях району та 12 консультативно-правових зустрічей у Новомлинівській, Кузнецівській, Азовській, Солодководненській, Вишнюватській, Пролетарській, Карло-Лібкнехтівській сільських, Розівській селищній радах.

Аналізуючи кількість звернень, що надішли до Розівської райдержадміністрації за 2014 рік, слід зазначити, що загальна кількість звернень у порівнянні з 2013 роком зменшилась на 19% і становить 60 звернень.

Кількість звернень на особистому прийомі перевищує показник звернень що надійшли поштою, (35 проти 25). (59% проти 41%).

За 2014 рік надійшло 3 колективних звернення, в 2013 році надійшло 9 колективних звернень, повторних звернень не надходило.

На особистому прийомі у голови райдержадміністрації, його заступників побувало 35 (59%) громадян, 37 (50%) – за 2013 рік.

Слід зазначити, що у 2014 році не надходили звернення від учасників та інвалідів війни, учаників бойових дій (у 2013 році отримано 1 звернення), інвалідів І, ІІ, ІІІ, групи (у 2013 році – 3), ветеранів праці. У 2014 році отримано 1 звернення від дітей війни та 1 звернення від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь (у 2013 році звернень від цих категорій населення не надходило).

В цьому році найбільш актуальною групою питань є питання соціального захисту. Всього отримано 18 звернень цієї категорії, або 30% від загальної кількості звернень (2013 рік – 20, або 27%).

Друге місце за актуальністю посідають питання аграрної політики і земельних відносин – 15 або 25% від загальної кількості, (у 2013 році - 41 або 56%).

Третє місце припадає на питання комунального господарства, їхня кількість становить 6 одиниць, або 10% від загальної кількості питань (у 2013 році – 1 або 2%)

Також, порушувались питання праці і заробітної плати – 2 (4%), 4 (6%) – у 2013 році, житлової політики – 3 (6%), діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин відносин – 1(2%).

Із звернень отриманих поштою 25 (41%) заяв, 37 (50 %) – за 2013 рік :

з обласної державної адміністрації – 5 (9%), 2 (3%) – за 2013 рік;

від заявників – 20 (34%), 26 (48%) – за звітний 2013 рік.

75% від загальної кількості звернень – це звернення, які не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, або не відносяться до компетенції райдержадміністрації. На такі звернення громадянам надаються відповідні роз’яснення. Питання, що викладені у 25% звернень, вирішені позитивно.

Позитивно вирішено питання гр.Білоусової Н.М. щодо оформлення документів на спадщину, за зверненнями гр.Гнатів А.В. вирішено питання щодо поновлення прийомної сім’ї та влаштування на виховання та спільне проживання дитини позбавленої батьківського піклування. Забезпечено соціальним працівником комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Розівської районної ради для обслуговування вдома гр. Іммамвердієвої Г.І. за зверненням гр.Костика Р.Г. виділено матеріальну допомогу у розмірі 250 грн. відповідно до районної Програми соціальної підтримки малозабезпечених громадян із числа ветеранів війни, праці, інвалідів, інших соціальних веств населення «Назустріч людям» на 2011-2014 роки.

З урядової гарячої лінії до райдержадміністрації надійшло 19 звернень: про сприяння у безкоштовному встановленню пам’ятника на могилі батька заявника, про розчищення вулиць села від снігу, щодо вирішення питання транспортного сполучення с.Багатівка – смт.Розівка, про надання матеріальної допомоги на лікування матері, про сприяння у вирішенні питання водо-електропостачання в будинку в с.Азов, про відновлення сільського господарства у с.Богатівка Розівського району, про надання матерільної допомоги для придбання теплого одягу, про надання матеріальної та гуманітарної допомоги які розглянуто у встановлені терміни. Реєстрація звернень, які надійшли з урядової гарячої лінії здійснюється окремо від загальних звернень громадян.

Райдержадміністрацією періодично висвітлюється робота із зверненнями громадян в районній газеті „Роз-інформ”. В №4 від 25.01.2014 було опубліковано Інформаційно-аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян за 2013 рік. В №19 від 10.01.2014 року - Інформаційно-аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2014 року, В №28 від 12.07.2014 року - Інформаційно-аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2014 року. В №42 від 18.10.2014 року – Інформаційно-аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян за 9 місяців 2014 року».

Також в районній газеті „Роз-інформ” в №4 від 25.01.2014 розміщено графік особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом Розівської райдержадміністрації та особистого прийому громадян начальниками відділів, управлінь, інших структурних підрозділів райдержадміністрації. Інформацію про запровадження Єдиного дня прийому громадян в органах виконавчої влади Розівського району розміщено в №9 від 01.03.2014 (Всього 6.)

В райдержадміністрації постійно проводиться аналітична робота з питань звернень громадян. Щоквартально голові райдержадміністрації подаються аналітичні довідки щодо стану роботи із зверненнями громадян.

У 2014 році проведено 4 семінара-навчання з особами, відповідальними за роботу із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації та виконкомах селищної, сільських рад. Розглянуті питання: „Про підсумки роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації у І кварталі 2014 року”, «Про надання консультацій з діловодства по роботі із зверненнями», «Про дотримання законодавства про звернення громадян в райдержадміністрації за підсумками І півріччя 2014 року», «Про роботу із зверненнями громадян за 9 місяців 2014 року», «Про організацію проведення особистих прийомів керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації у 2015 році».

Проведено семінари з селищним, сільськими головами та секретарями виконкомів селищної, сільських рад. Розглянуті питання: „Про організацію і проведення в 2014 році Днів відкритого листа та відкритого особистого прийому громадян”, «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2013 рік”, «Про виконання вимог законодавства про звернення громадян в райдержадміністрації за підсумками І кварталу 2014 року», «Про роботу із зверненнями громадян в Розівській райдержадміністрації за І півріччя 2014 року», «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2014 року”. (Всього 5)

Проведено семінари з начальниками структурних підрозділів райдержадміністрації на якому заслухано питання «Про дотримання законодавства про звернення громадян в райдержадміністрації за підсумками І кварталу 2014 року», «Про роботу із зверненнями громадян в Розівській райдержадміністрації за 9 місяців 2014 року», «Про стан роботи із зверненнями громадян в Розівській райдержадміністрації у 2014 році». (Всього 3)

13.01.2014 на нараді при голові райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та керівниками територіальних органів центральних органів виконавчої влади заслухане питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2013 рік», 21.04.2014 - «Про стан роботи із зверненнями громадян в Розівській райдержадміністрації за І квартал 2014 року», 20.10.2014 – ««Про стан роботи із зверненнями громадян в Розівській райдержадміністрації за 9 місяців 2014 року» (Всього 3).

Окрім цього 28.01.2014 на нараді апарату заслухано питання „Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за підсумками 2013 року”. 29.04.2014 року – «Про роботу із зверненнями громадян в Розівській райдержадміністрації за І квартал 2014 року», 28.07.2014 року - «Про роботу із зверненнями громадян в Розівській райдержадміністрації за І півріччя 2014 року». 28.10.2014 - «Про стан роботи із зверненнями громадян в Розівській райдержадміністрації за 9 місяців 2014 року» (Всього 4).

20.06.2014 на засіданні громадської ради при Розівській райдержадміністрації заслухано питання «Про роботу Розівської райдержадміністрації зі зверненнями громадян, контроль за дотриманням нормативно-правових актів щодо звернень громадян».

За звітний період в райдержадміністрації та її структурних підрозділах прикладів неякісного, поверхневого розгляду та розглянутих з порушенням терміну звернень не було.

В райдержадміністрації облік звернень здійснюється за допомогою системи електронного документообігу «OPTIMA-Work Flow” у повній мірі її можливостей.

Також, з метою удосконалення роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації запроваджено інші форми роботи.

Так, згідно графіку, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 19.02.2014 №45, заплановано та проведено 7 Днів відкритого листа та відкритого особистого прийому громадян в Кузнецівській, Вишнюватській, Новомлинівській, Пролетарській, Солодководненській, Карла-Лібкнехтівській, Азовькій сільських радах. В даноих заходах взяли участь голова райдержадміністрації, його заступники, працівники управління соціального захисту населення, управління Пенсійного Фонду в Розівському районі, які надали компетентні відповіді та роз’яснення 15 громадянам.

З метою перевірки виконання доручень, наданих керівництвом при розгляді звернень громадян, загальним відділом щоквартально проводиться „Контрольний день”. (Всього 4) 31.03.2014 проведено перевірку щодо розгляду звернення гр.Білоусової Н.М., яке перебувало на контролі у відділі економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації. 27.06.2014 року проведено перевірку за зверненнями гр.Луценка Т.В. щодо повернення заборгованих коштів за молоко, яке перебувало на контролі у відділі агропромислового розвитку. 30.09.2014 проведено перевірку щодо розгляду звернення гр.Потапової Н.О. про забезпечення мешканців Солодководненської сільської ради транспортним сполученням з районним центром, яке перебувало на контролі у відділі економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації. 17.10.2014 року проведено перевірку за зверненням гр.Петрошкевича В.І. про надання матеріальної та гуманітарної допомоги, яке надійшло з урядової гарячої лінії. Звернення перебувало на контролі в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації. За результатами перевірок складено довідки, які доведено до відома керівника апарату райдержадміністрації.

В райдержадміністрації функціонує «Скринька для скарг та пропозицій щодо діяльності органів місцевої виконавчої влади та місцевого самоврядування». Скринька пломбується кожного ранку перед початком робочого дня та розкривається по його закінченню. Станом на 01.01.2015 скарг та пропозицій від громадян не надходило.