Графік особистих прийомів громадян керівництвом обласної державної адміністрації

 

ГРАФІК

проведення особистих прийомів громадян

головою, першим заступником, заступниками голови та

керівником апарату обласної державної адміністрації

 

№ з/п

Прізвище, ім’я,

по батькові, посада

Дні

прийому

Години

прийому

1.

ТУРИНОК

Віталій Вікторович,

голова обласної

державної адміністрації

Перша та третя середа місяця

з 14.00 до 16.00

   

2.

ФЕДОРОВ

Іван Сергійович,

перший заступник голови

обласної державної адміністрації

Друга та четверта середа місяця

з 14.00 до 16.00

   

3.

АНТОНОВ

Андрій Миколайович,

заступник голови обласної

державної адміністрації

Другий четвер

місяця

з 10.00 до 12.00 

Четвертий четвер місяця

з 14.00 до 16.00 

4.

КУДЕРЧУК

Марина Миколаївна,

заступник голови обласної

державної адміністрації

Перший вівторок місяця

з 10.00 до 12.00

Третій вівторок місяця

з 14.00 до 16.00

5

ТАРАСЕНКО

Володимир Валентинович,

заступник голови обласної

державної адміністрації

Перший четвер місяця

з 10.00 до 12.00 

Третій четвер

місяця

з 14.00 до 16.00 

6.

БОЙКО

Зінаїда Михайлівна,

керівник апарату обласної

державної адміністрації

Друга п’ятниця місяця 

з 10.00 до 12.00

Четверта п’ятниця місяця

з 14.00 до 16.00

Телефонна лінія

 

Інформація

про роботу  телефонної лінії

Розівської районної державної адміністрації

 

Постійно діюча Телефонна лінія приймає усні звернення громадян до Розівської райдержадміністрації від жителів району. Головна мета телефонної лінії зробити районну владу доступнішою жителям району через механізм звернень громадян.

Звернення на телефонну лінію офіційно реєструються та розглядаються згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян». На кожне звернення протягом 15-30 календарних днів надається письмова відповідь від райдержадміністрації або іншого уповноваженого органу, якому  було доручено  розглядати звернення.

Звертаємо Вашу увагу на те, що при поданні звернення обов’язково вказуються : прізвище, ім’я, по-батькові заявника, адреса та зміст звернення. Анонімні звернення (без зазначення ПІБ та адреси), а також звернення у яких відсутній зміст (опис конкретної проблеми, яка підлягає вирішенню) розгляду не підлягають.

 

Графік роботи гарячої лінії:

 

  • понеділок – четвер – 8.00-17.00,
  • п’ятниця – 8.00 – 15.45,
  • субота – неділя – вихідні.

У передсвяткові дні робочий день скорочується на одну годину.

Телефон «гарячої лінії»: (06162) 97-1-10.

 


 

У Розівській  районній державній адміністрації діє «телефон довіри». Громадяни можуть звертатися з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади щоденно (крім суботи та неділі, святкових днів).

 

Телефон: (06162) 97-1-10

 

Наша адреса: смт.Розівка, вул.Каштанова, 14

 

Звернення громадян

 

Графіки прийому громадян

Графік прийому громадян в облдержадміністрації

Довідки про підсумки роботиіз зверненнями громадян

Порядок розгляду звернень громадян

Телефонна лінія


Як звернутися до Розівської райдержадміністрації

 

Письмово поштою:

адреса райдержадміністрації: вул.Каштанова, 14, смт. Розівка, 70300.

 

Письмово в електронній формі:

адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або через офіційний веб-портал райдержадміністрації http://zprozrda.gov.ua (розділ меню Звернутися до райдержадміністрації).

 

Усно телефоном:

номер телефонної лінії: (06162) 9-71-10 (протягом робочого часу).

 

На особистому прийомі:

керівництва райдержадміністрації (графік прийому) та керівників структурних підрозділів райдержадміністрації (відповідно до їх графіків).

 

 

ПОРЯДОК
розгляду письмових звернень громадян у
Розівській районній  державній адміністрації Запорізької області

 

1. Розгляд письмових звернень громадян у Розівській районній  державній адміністрації Запорізької області (далі - райдержадміністрація) здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 №348 (зі змінами та доповненнями), Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 (зі змінами та доповненнями).

 

2. Звернення, що надійшли до райдержадміністрації, реєструються у загальному відділі апарату райдержадміністрації у день надходження згідно із Класифікатором звернень громадян.

При реєстрації звернень на першому аркуші звернення проставляється відповідний штамп райдержадміністрації із зазначенням дати та вхідного номеру відповідного звернення.

У разі особистого подання письмового звернення до райдержадміністрації, на вимогу громадянина, на першому аркуші копії звернення, яку він залишає собі, проставляється відповідний штамп, дата надходження та вхідний номер звернення.

 

3. Облік письмових звернень здійснюється головним спеціалістом загального відділу апарату райдержадміністрації в підсистемі «Звернення громадян» електронної автоматизованої системи документообігу «Optima WorkFlow». В підсистемі «Звернення громадян» на кожне звернення заповнюється картка звернень громадян (форма картки у додатку 1).

 

4. Утримання підсистеми «Звернення громадян» у належному робочому стані забезпечується працівником, відповідальним за інформаційно-комп’ютерне забезпечення апарату райдержадміністрації.

 

5. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

 

6. У разі надходження повторного звернення від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, голова райдержадміністрації згідно з чинним законодавством може прийняти рішення про припинення розгляду звернення на підставі матеріалів розгляду попередніх звернень. Проект відповіді заявнику про припинення розгляду питання готується юридичним відділом апарату райдержадміністрації.

Подальші звернення від таких заявників з питань, розгляд яких припинено, райдержадміністрацією не розглядаються, про що загальний відділ апарату райдержадміністрації  повідомляє заявника у термін, не більше п’яти днів з дня надходження такого звернення до райдержадміністрації (зразок повідомлення у додатку 2).

 

7. Звернення, в якому не викладено зміст питання, або суть його є незрозумілою, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше ніж через десять днів від дня його надходження.

 

8. Головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації передає екземпляр картки звернень громадян у друкованому вигляді (реєстраційно-контрольна картка) разом з матеріалами відповідних звернень на розгляд голові райдержадміністрації.

 

9. Звернення інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» розглядаються головою райдержадміністрації особисто.

 

10. Голова райдержадміністрації розглядає звернення та накладає резолюцію щодо розгляду звернення першим заступником, заступником, керівником апарату, які в свою чергу розглядають звернення та накладають резолюцію на безпосереднього виконавця. Розгляд звернення головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації не повинен перевищувати 3 календарних днів з дня отримання звернення на розгляд.

 

11. У разі відсутності керівника, до компетенції якого належить розгляд звернення, таке звернення розглядається іншим керівником, який виконує його функції згідно із взаємозамінністю повноважень.

 

12. Звернення, в яких порушені питання, що не входять до повноважень райдержадміністрації, пересилаються за належністю в термін, не більше п’яти днів з дня надходження до райдержадміністрації, про що повідомляється громадянину, який подав звернення (зразок повідомлення у додатку 3).

Повідомлення громадянину про направлення його звернення на розгляд за належністю до органу, до компетенції якого відноситься розгляд його звернення, а також листи та повідомлення громадянину про пересилання звернень, помилково надісланих до Розівської райдержадміністрації  (зразок листа у додатку 4) підписує голова райдержадміністрації, або керівник апарату райдержадміністрації.

 

13. Забороняється направляти скарги громадян для розгляду тим органам або посадовим особам, дії, чи рішення яких оскаржуються.

 

14. Підготовку матеріалів для відправки звернень на розгляд відповідальним виконавцям, відповідно до резолюцій керівництва райдержадміністрації, та оперативний контроль за дотриманням термінів розгляду звернень здійснює головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації. Термін розгляду зазначається у реєстраційні картці підсистеми «Звернення громадян».

 

15. Відповідальність за своєчасний та якісний розгляд звернень, надання письмової відповіді заявнику несуть посадові особи, яким доручено розгляд звернень.

Керівники структурних підрозділів райдержадміністрації систематично вживають необхідних заходів щодо скорочення фактичних термінів розгляду звернень в структурних підрозділах, які вони очолюють.

 

16. Звернення вважається таким, що перебуває на контролі в райдерж-адміністрації, якщо у резолюції відповідного керівника райдержадміністрації, що розглядав звернення, надано доручення поінформувати про результати розгляду звернення райдержадміністрацію або цього керівника особисто.

 

17. За результатами розгляду звернень, що перебувають на контролі в райдержадміністрації, письмова відповідь заявникам та інформація керівництву райдержадміністрації надається за підписом керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, голів райдержадміністрацій, яким доручено розгляд звернень, та до повноважень яких входить вирішення порушених у зверненнях питань, якщо інше не передбачено дорученням відповідного керівника райдержадміністрації.

 

18. За результатами розгляду звернень, що перебувають на контролі в органах влади вищого рівня, відповідь заявникам та проекти інформацій до облдержадміністрації готуються та візуються керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та відділів апарату райдержадміністрації згідно із резолюцією у першого заступника, заступника голови, керівника апарату райдержадміністрації відповідно до розподілу функціональних обов’язків, за підписом голови райдержадміністрації.

 

19. Відповідь заявнику на початку має містити у лівому куті короткий зміст питання за формою «Про…» та шанобливе звернення з використанням імені та по-батькові заявника – «Шановний (а) …!». У разі, якщо ім’я та по-батькові заявника не відомі, використовується форма з прізвищем заявника – «Шановний пане (пані) …!». Безпосередньо перед підписом посадової особи відповідь закінчується фразою – «З повагою».

 

20. У разі необхідності продовження терміну розгляду звернення, за згодою посадової особи, що надала доручення щодо розгляду звернення, відповідальним виконавцем надсилається повідомлення заявнику до закінчення основного терміну розгляду звернення.

 

21. Інформація про результати розгляду звернень, що перебувають на контролі в райдержадміністрації разом із підписаною відповідною посадовою особою копією відповіді заявнику або проектом відповіді відповідного керівника райдержадміністрації заявнику та матеріалами звернення надаються структурним підрозділом – відповідальним виконавцем за зверненням до загального відділу апарату райдержадміністрації.

 

22. Загальний відділ апарату райдержадміністрації  протягом робочого дня передає керівництву райдержадміністрації проекти відповідей заявникам та інформацій на вищі органи влади, які підготовлені відповідальними виконавцями за зверненнями, разом з матеріалами звернень для підписання.

Протягом трьох робочих днів з дня отримання загальним відділом апарату райдержадміністрації, інформація про результати розгляду відповідальними виконавцями за зверненнями громадян разом з копіями відповідей заявникам, надається голові райдержадміністрації для зняття відповідних звернень з контролю.

Після розгляду головою райдержадміністрації, протягом одного робочого дня матеріали звернень повертаються до загального відділу апарату райдержадміністрації.

 

23. Рішення про зняття звернень з контролю приймає голова райдержадміністрації, шляхом накладання резолюції «До справи» на інформації про результати розгляду звернення. 

 

24. У разі необхідності голова райдержадміністрації  може залишити звернення на контролі до остаточного рішення та інформування заявника про остаточні результати розгляду. В такому випадку, заявнику до кінця остаточного розгляду його звернення, надається проміжна відповідь у встановлений чинним законодавством термін.

 

25. Пропозиції, заяви і скарги громадян після їх вирішення з усіма документами щодо їх розгляду і вирішення та примірником реєстраційно-контрольної картки повертаються до загального відділу апарату райдержадміністрації для централізованого формування справи. Формування і зберігання справ у виконавців забороняється.

 

26. Термін зберігання документів за пропозиціями, заявами і скаргами  складає п’ять років. Після закінчення п’ятирічного терміну зберігання документи за пропозиціями, заявами і скаргами знищуються у порядку, встановленому чинним законодавством.

Графіки прийому громадян

  

Графік

особистого прийому громадян керівництвом Розівської районної державної адміністрації Запорізької області у 2020 році

 

№ п/п

Прізвище та ініціали, посада

Дні та часи прийому

1

2

3

1

Ревут Володимир Федорович,

голова райдержадміністрації

перший понеділок місяця

з 900 до 12 00

третій понеділок місяця

з 1400 до 1700      

2

Філіпович Валерій Володимирович,

заступник голови райдержадміністрації

 

перший вівторок місяця

з 900 до 12 00

третій вівторок місяця

 з 1400 до 17 00

3

 

керівник апарату райдержадміністрації

 

друга п’ятниця місяця

 з 9 00 до 12 00

четверта п’ятниця місяця

з 14 00 до 16 00

Особистий прийом громадян здійснюється в кабінетах посадових осіб, які ведуть прийом.

 


 

Графік

виїзних прийомів громадян керівництвом Розівської районної державної адміністрації Запорізької області на 2020 рік

 

Прізвище та ініціали посадової особи що проводить особистий прийом, посада

Дні прийому

1

 

 

2

 

 

 

3

 

 

Ревут Володимир Федорович,

голова райдержадміністрації

 

Філіпович Валерій Володимирович,

заступник голови районної державної

адміністрації

 

 

керівник апарату районної державної адміністрації

 

перший, третій

вівторок місяця

 

друга, четверта

середа місяця

 

 

перша, третя

середа місяця

 

 


 

Графік виїзних особистих прийомів громадян на І квартал 2020 року

 

Прізвище, ім’я, по батькові, посада

Дні прийому

Місце проведення

Примітка

1

Ревут В.Ф. – голова Розівської районної державної адміністрації

07.01.2020

 

21.01.2020

 

04.02.2020

 

 

18.02.2020

 

03.03.2020

 

17.03.2020

с.Вишнювате

 

Розівська ЗОШ №2

 

КНП «Розівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Розівської районної ради Запорізької області

 

Розівський РС ГУ ДСНС України в Запорізькій області

 

с. Новозлатопіль

 

ТОВ «Оптімусагро Трейд»

 

2

Філіпович В.В. - перший заступник голови районної державної адміністрації

08.01.2020

 

 

22.01.2020

 

12.02.2020

 

26.02.2020

 

11.03.2020

 

25.03.2020

 

Розівське відділення поліції Бердянського ВП ГУНП в Запорізькій області

 

Розівський РЕМ

 

с.Зоря

 

с.Вишнювате

 

ТОВ «Прогрес»

 

с.Азов

 

3

Денисенко С.В. - заступник голови районної державної адміністрації

03.01.2020

 

 

 

17.01.2020

 

07.02.2020

 

21.02.2020

 

06.03.2020

 

20.03.2020

Розівський сектор обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області

 

с.Зоря

 

с.Новомлинівка

 

Розівська ЗОШ №1

 

с.Кузнецівка

 

Розівська центральна районна лікарня

 

4

Карнаух Н.М. –  керівник апарату районної державної адміністрації

 

01.01.2020

 

15.01.2020

 

 

 

05.02.2020

 

 

19.02.2020

 

04.03.2020

 

18.03.2020

 

с.Солодководне

 

Відділ сприяння зайнятості у Розівському районі Більмацької районної філії Запорізького обласного центру зайнятості

 

Управління  державної казначейської служби  в Розівському районі

 

с.Азов

 

Районна газета «Роз-інформ»

 

с.Новозлатопіль

 

 


 

Графік проведення «гарячих» телефонних ліній керівництвом райдержадміністрації на 2020 рік

 

з/п

ПІБ, посада

Термін проведення

1

Заступник голови райдержадміністрації

березень

2

Голова райдержадміністрації

червень

3

Керівник апарату райдержадміністрації

грудень

 


 

Графік проведення прямих «гарячих» телефонних ліній головою Розівської райдержадміністрації на 2020 рік

 

з/п

ПІБ, посада

Термін проведення

Місце проведення

1

Ревут Володимир, голова райдержадміністрації

03.02.2020

Кабінет голови райдержадміністрації, тел. (06162) 97-2-06

2

Ревут Володимир, голова райдержадміністрації

06.04.2020

3

Ревут Володимир, голова райдержадміністрації

03.08.2020

4

Ревут Володимир, голова райдержадміністрації

05.10.2020