Телефонна лінія

 

Інформація

про роботу  телефонної лінії

Розівської районної державної адміністрації

 

Постійно діюча Телефонна лінія приймає усні звернення громадян до Розівської райдержадміністрації від жителів району. Головна мета телефонної лінії зробити районну владу доступнішою жителям району через механізм звернень громадян.

Звернення на телефонну лінію офіційно реєструються та розглядаються згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян». На кожне звернення протягом 15-30 календарних днів надається письмова відповідь від райдержадміністрації або іншого уповноваженого органу, якому  було доручено  розглядати звернення.

Звертаємо Вашу увагу на те, що при поданні звернення обов’язково вказуються : прізвище, ім’я, по-батькові заявника, адреса та зміст звернення. Анонімні звернення (без зазначення ПІБ та адреси), а також звернення у яких відсутній зміст (опис конкретної проблеми, яка підлягає вирішенню) розгляду не підлягають.

 

Графік роботи гарячої лінії:

 

  • понеділок – четвер – 8.00-17.00,
  • п’ятниця – 8.00 – 15.45,
  • субота – неділя – вихідні.

У передсвяткові дні робочий день скорочується на одну годину.

Телефон «гарячої лінії»: (06162) 97-4-37.

 


 

У Розівській  районній державній адміністрації діє «телефон довіри». Громадяни можуть звертатися з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади щоденно (крім суботи та неділі, святкових днів).

 

Телефон: (06162) 97-4-37

 

Наша адреса: смт.Розівка, вул.Каштанова, 14

 

© 2013-2020 Розівська районна державна адміністрація Запорізької області